اجق وجق ؛ سریال جدید رضا عطاران در نمایش خانگی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۶۹۶
تاریخ انتشار: 2024 June 09    -    ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
رضا عطاران در سریال اجق وجق به کارگردانی عادل تبریزی جلوی دوربین می رود.

رضا عطاران در سریال اجق وجق به کارگردانی عادل تبریزی جلوی دوربین می رود.

رضا عطاران در سریال «اجق وجق» جلوی دوربین می رود. موفق ترین دفتر تولید فیلم در سال های اخیر، حالا سراغ شبکه نمایش خانگی رفته است. عامریان فیلم که پرفروش ترین فیلم های این سال ها را تولید کرده و سال گذشته فیلم «فسیل» را روی پرده داشت و امسال هم «تگزاس ۳» را در اکران دارد، بر اساس فیلمنامه ای که نویسنده ثابت این دفتر،حمزه صالحی نوشته، سریال «اجق وجق» را جلوی دوربین می برد.سریالی که محصول فیلم نت است.

عطاران و سریال نمایش خانگی

رضا عطاران گرچه شهرتش را با حضور در مجموعه های تلویزیونی به دست آورد ولی خیلی در سال های اخیر بیشتر فیلم بازی کرده تا سریال. آخرین حضور عطاران در یک سریال تلویزیونی به سال های دور باز می گردد و در شبکه نمایش خانگی هم کم کار بوده است‌. بازی در فصل سوم سریال «قلب یخی»(۱۳۹۱)، حضور کوتاه در «عقاید یک آکتور سینما»(۱۳۹۲) و «دفتر یادداشت»(۱۴۰۲) کل کارنامه رضا عطاران در سریال های شبکه نمایش خانگی را تشکیل می دهد که این آخری مهم ترین حضور عطاران در این عرصه است.«دفتر یادداشت» واکنش های متفاوتی را در پی داشت و حالا باید دید عطاران در «اجق وجق» چه خواهد کرد.

عامریان فیلم تقدیم می کند

موفقیت های ابراهیم عامریان با کمدی های عامه پسندی گره خورده که در تعدادی از آنها رضا عطاران نقش اصلی اش را ایفا کرده است‌. دفتری که از انتهای دهه نود، با کمدی هایش گیشه را تسخیر کرد حالا برای رسیدن به موفقیت در شبکه نمایش خانگی وارد گود می شود.ابراهیم عامریان سریالش را با حضور تعدادی از عوامل ثابت کمدی های سینمایی اش خواهد ساخت که مهم ترینش حمزه صالحی فیلمنامه نویس «فسیل» و «تگزاس ۳» است.

از «گیجگاه» تا «اجق وجق»

عادل تبریزی که سال گذشته فیلم «گیجگاه» را روی پرده داشت کارگردان سریال «اجق وجق» خواهد بود.«گیج‌گاه» که با حضور حامد بهداد، سروش صحت ،باران کوثری و جمشید هاشم‌پور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، اولین فیلمی است که با محوریت نوستالژی دهه هفتاد ساخته شده است. عادل تبریزی که سال ها دستیار کارگردان هایی چون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، حمید نعمت الله و رضا درمیشیان بوده و سابقه کارگردانی مستند و تله فیلم و مجموعه تلویزیونی هم دارد، برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی سریال می سازد.

همشهری آنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv