واژگونی خودرو در محور ایوانکی - گرمسار
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۰۶۰۵
تاریخ انتشار: 2018 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان از واژگونی خودرو در محور ایوانکی-گرمسار خبر داد و گفت در این حادثه یک نفر جان باخت و سه نفر مجروح شدند.

علی یحیایی بابیان اینکه یک دستگاه خودرو جک در کیلومتر چهار محور ایوانکی - گرمسار واژگون شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۲ شب گذشته به وقوع پیوست که بلافاصله بعد از حادثه نیروهای اورژانس و هلال‌احمر در محل حاضر و عملیات رهاسازی انجام شد.

وی بابیان اینکه این حادثه مرگ در دم یک سرنشین این خودرو را رقم زد، افزود: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که با همکاری عوامل امدادی مجروحان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه روز گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان_دامغان از جاده منحرف و از پل سقوط کرد، بیان کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات فوتی نداشت اما باعث مصدومیت ۴۰ نفر و آسیب‌دیدگی ۴۹ نفر شد که از رانندگان تقاضا داریم در صورت عدم هوشیاری حین رانندگی در حاشیه راه توقف کرده به‌طور کامل از خودرو پیاده شوند و سپس طی مسیر کنند.

یحیایی اضافه کرد: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان احتمال خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد لذا با توجه به اینکه در ایام پایانی تعطیلات قرار داریم انتظار می‌رود رانندگان نسبت به هشدارهای ایمنی هلال‌احمر و پلیس‌راه حساسیت بیشتری را داشته باشند.

شب گذشته یک دستگاه تریلی نیز با بار گوگرد در همین محور به دلایل نامعلومی دچار حریق شد که با تلاش عوامل راه و آتش‌نشانی گرمسار عملیات اطفا صورت گرفت که خوشبختانه در این حادثه تلفات و مصدومیت گزارش نشد و تنها تعدادی از آتش‌نشانان دچار مسمومیت ناشی از سوختن گوگرد شدند.

مهر

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv