حالا اما سالنهای آرایشیای در آمریکا رواج پیدا کردهاند که آرزوی مشتریهای کمرحرف و تودار است: آرایشگاههای سکوت! این سالنها، خدمات «وقت آرایش ساکت» را راه انداختهاند که با استقبال زیادی هم مواجه شده است. فرمول کار بسیار ساده است: نه آرایشگر و نه مشتری، هیچکدام با هم حرف نمیزنند؛ به همین سادگی.
البته همه میدانیم که سکوت در آرایشگاه ها، چه مردانه و چه زنانه، چندان هم مسئله سادهای نیست. این مدل قرار آرایشگاهی، از دوران کرونا، یعنی زمانی که مردم از انتقال ویروس بهخاطر صحبت کردن بدون ماسک میترسیدند، شکل گرفت. بعد از کرونا، یک سالن همین شیوه را ادامه داد و حالا آرایش بدون حرف و گپ، مشتریان بیشتری جلب میکند.
همشهری آنلاین