همه اسطوره‌هایی که خداحافظی کردند+عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۵۰۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 20    -    ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 بازیکن‌های بزرگی در سال 2017 برای همیشه از فوتبال خداحافظی کردند. کاکا ستاره بعدی بود که از فوتبال خداحافظی کرد، اما ستاره‌هایی که نام آنها را می‌بریم پیش از او کفش‌های‌شان را آویخته بودند.

همه اسطوره‌هایی که خداحافظی کردند 
 
فرانك لمپارد

هافبك تهاجمي سال‌هاي نه چندان دور چلسي و تيم ملي انگليس بعد از چندماه حضور در MLS در همين سال ميلادي از دنياي فوتبال خداحافظي كرد. او ليگ قهرمانان سال 2012 را به دست ‌آورد.

فيليپ لام

كاپيتان تيم ملي آلمان و باشگاه بايرن‌مونيخ هم در سن 33 سالگي تصميم گرفت كفش‌هايش را آويزان كند. قهرماني در جام جهاني، ليگ قهرمانان و بوندس‌ليگا و كلي افتخارات ديگر در كارنامه فيليپ ديده مي‌شود.

آندرا پيرلو

او هم خيلي وقت نيست كه از دنياي فوتبال خداحافظي كرده است. پيرلو كه سابقه بازي در ميلان، يووه و تيم ملي ايتاليا را داشت با كوله‌باري از افتخار، با دنياي حرفه‌اي فوتبال خداحافظي كرد.

ژابي آلونسو

سرشناس‌ترين اسپانيايي كه همين امسال كفش‌هايش را آويخت ژابي آلونسو بود. او فرمانده تيم‌هاي بنيتس، مورينيو و گوارديولا در تيم‌هاي ليورپول، رئال و بايرن‌مونيخ بود. علاوه بر افتخارات باشگاهي، كارنامه‌‌اش پر از افتخاراتي است كه به همراه تيم ملي اسپانيا به دست ‌آورده است.

درك كويت

كويت هم با افتخاري قابل توجه از دنياي فوتبال خداحافظي كرد‌؛ او در حالي كه به حسرت 18 ساله فاينوردي‌ها در راه رسيدن به قهرماني پايان داد كفش‌هايش را آويخت. كويت با هلند نايب‌قهرمان جام جهاني‌ شد و در انگليس و تركيه هم در عرصه باشگاهي به قهرماني رسيد.

فرانچسكو توتي

اسطوره دوست‌داشتني ايتاليا و البته باشگاه رم هم در سال 2017 از دنياي فوتبال خداحافظي كرد. او سراسر عمرش را در باشگاه رم، باشگاه مورد علاقه‌‌اش سپري كرد. اسطوره‌اي واقعي در قلب پايتخت ايتاليا.

آلوارو آربلوا

مدافع چندپسته اسپانيايي بعد از انتخاب ناموفق تيم وستهم در انگليس تصميم گرفت از دنياي فوتبال خداحافظي كند. او با ليورپول، رئال‌مادريد و تيم ملي اسپانيا جشن قهرماني گرفت.

خبر ورزشی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناسس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
1
0
علی کریمی رو جا انداختید

که خیلی زود رفت ...
آقای مهدوی کیا هم همینطور


نگذارین اختلاف دو نفر یه ملت رو بدون قهرمان کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
بکهام چیییییییییییییی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv