افتتاح بزرگترین پارک آبی سرپوشیده کشور
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۵۳۹۸
تاریخ انتشار: 2017 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
مجموعه اُ پارک که به عنوان بزرگترین مجموعه آبی سرپوشیده کشور شناخته می شود رسما با حضور  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به بهره برداری رسید.
 
این مجموعه 6 هزار و چهارصد متری با سرمایه گذاری بخش خصوصی و در زیر بنای 22 هزار و با هزینه ای بالغ بر یکصدو هشتاد میلیارد تومان احداث شده است.
 
وزیر ورزش با حضور در این مجموعه از کلیه امکانات اُ پارک استقبال کرد و ساخت چنین مجموعه آبی را در شهر تهران اتفاقی مهم قلمداد کرد.
 
کلنگ ساخت این پارک آبی 5 سال پیش زده شد. این مجموعه ظرفیت پذیرش 3 هزار نفر را دارد فاز اول بزرگترین مجموعه پارک آبی دارای پارک آبی v I p ،دو استخر روباز و و جکوزی و سونای خشک و بخار است و تمام تجهیزات پارک آبی نیز به روز ، مدرن و از برترین شرکت های سرسره دنیا خریداری شده است به طوری که از امنیت کامل نیز برخوردار است .
در این مجموعه از تجهیزاتی استفاده شده و طراحی آن به صورتی است که امکان استفاده تمام گروه های سنی را فراهم می کند. اُ پارک نیاز به نور مصنوعی ندارد و کلیه آبی که مصرف می شود قابلیت برگشت دارد و مجموعه سبز محسوب می شود. سیستم گندزدایی آب هم در این مجموعه مولتی اکسیدان است . بزرگترین مجموعه پارک آبی با هدف ایجاد روحیه نشاط در بین مردم احداث شده تا مردم با استفاده از این مکان ،امنیت خاطر را تجربه کنند.

منبع: خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv