حفر کانال برای دزدی از طلا فروشی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۲۶۶
تاریخ انتشار: 2015 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
سارقي در جاجرم با حفر کانالي «يو» شکل از داخل منزلي مخروبه منتهي به يک طلافروشي و ورود به داخل آن حدود 870 گرم از طلاهاي اين مغازه را به سرقت برد.به گزارش خبرنگار ما و بر اساس اظهارات صاحب اين طلافروشي در جاجرم، سارقي با کندن نهري «يو» شکل به عمق 5 متر موفق شد صبح زود 870 گرم طلا را به سرقت ببرد. «عليزاده» ماجراي اين سرقت حرفه اي را اين گونه تعريف کرد: ساعت 4 و 4 دقيقه صبح آژير گوشي ام که متصل به سيستم امنيتي طلافروشي است به صدا در آمد و اخطاري برايم ارسال شد که آژير مغازه به صدا در آمده است.

با ديدن اين اخطار بلافاصله در مدت حدود 2 دقيقه به مغازه ام رسيدم و 2 دقيقه بعد هم مأموران نيروي انتظامي به محل رسيدند. ابتدا با توجه به اين که بيرون مغازه چيزي ديده نمي شد فکر کرديم شايد گنجشکي وارد مغازه شده است اما وقتي وارد مغازه شديم متوجه شدم که مقداري از طلاها نيست و کف مغازه هم سوراخ شده است. با ديدن اين صحنه بلافاصله شريکم را هم در جريان گذاشتيم و با بازديد فيلم دوربين ديديم که مردي با پوشش صورتش از سوراخي که در کف مغازه ايجاد کرده است وارد مغازه مي شود و با شنيدن آژير بلافاصله دست به کار مي شود و در مدت 13 ثانيه اقدام به بردن حدود 800 گرم از طلاهاي مغازه به ارزش حدود 700 ميليون ريال مي کند. وي با بيان اين که طي يک سال گذشته اين سومين باري است که طلافروشي آن ها مورد سرقت واقع مي شود، اظهار داشت: سال گذشته نيز 3 خانم وارد مغازه ما شدند و 100 گرم از طلاهاي مغازه را به طور حرفه اي و کف زني به سرقت بردند که دوربين هاي مغازه تصاوير اين سرقت را به طور کامل و شفاف ضبط کردند که آن را در اختيار مأموران نيروي انتظامي قرار داديم اما هم اکنون با گذشت بيش از يک سال هنوز خبري از دستگيري سارقان نيست.



وي خاطرنشان کرد: 4 ماه پيش نيز سارقي قصد داشت از پشت مغازه با حفر سوراخي اقدام به سرقت کند که خوشبختانه همسايه ها متوجه شدند و سارق فرار کرد. وي در پاسخ به اين سوال که آيا تمام مجوزهاي لازم براي تأييد اداره اماکن را رعايت کرده است، گفت: ما تمام موارد را رعايت کرده ايم و براي پيشگيري از سرقت در منزل مخروبه اي که در پشت طلافروشي قرار دارد نيز نکات لازم را رعايت کرديم اما اين سارق با حفر چاه در کف اين خانه مخروبه نهري «يو» شکل حفر و به سرقت اقدام کرده است.
خراسان شمالی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv