قتل بعد از آشنایی مافیایی با دختر جوان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۰۰۹
تاریخ انتشار: 2024 June 01    -    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پسر جوان که در یک عشق مافیایی دست به قتل زده است با چشمان گریان از اولیای دم درخواست بخشش کرد.
پسر جوان که در یک عشق مافیایی دست به قتل زده است با چشمان گریان از اولیای دم درخواست بخشش کرد.
 
متهم که مردی جوان است در جریان بازی مافیا با دختری آشنا شد که او را با دوستش وارد یک رقابت عاشقانه کرد. یک سال قبل جسم نیمه جان جوانی به نام پرهام به بیمارستان برده شد. ساعاتی بعد پرهام به دلیل شدت خونریزی و شوک ناشی از آن جانش را از دست داد.
 
دوستان پرهام به ماموران گفتند ضارب حسام نام دارد و چند روزی است که در محل دیده نشده است. پلیس در تحقیقات نامحسوس حسام را شناسایی و بازداشت کرد.
 
حسام به ماموران گفت قصد قتل نداشت و درگیری بر سر دختری به نام پریا بود. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی ابتدا اولیای دم که به شدت متاثر بودند درخواست قصاص کردند و متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من از کارم پشیمانم و قصد قتل نداشتم.
 
حسام گفت: ما در پارکی در جنوب شهر مافیا بازی می‌کردیم. 25 نفر بودیم که این بازی را انجام می‌دادیم چند روز قبل از حادثه بعد از بازی، دختری در اینستاگرام به من پیام داد. او پریا بود. پریا کنار پرهام بود و در بازی مافیا با هم بازی می‌کردند، پریا از من خواست در اینستاگرام او را دنبال کنم و من هم این کار را کردم. وقتی پرهام متوجه شد خیلی عصبانی شد و گفت چرا این کار را کردی.
 
متهم گفت: وقتی متوجه شدم پریا دوست پرهام است هر دوی آنها را آنفالو کردم، اما پرهام دست بردار نبود. روز حادثه ما برای بازی دوباره کنار هم جمع شده بودیم. پرهام عصبانی بود. به من گفت چرا پریا را دنبال کردی. گفتم من نظری به پریا نداشتم. او خودش جلو آمد. داشتم برای پرهام توضیح می دادم اشتباه برداشت کرده است که یکدفعه دوست پرهام دعوا را شروع کرد و دوست من هم در حمایت از من جلو رفت. پرهام با چاقو به دستم زد. آنقدر ترسیدم که با یک ضربه چاقو سعی کردم جلوی او را بگیرم. اصلا قصد نداشتم او را بکشم.
 
حسام که به شدت گریه می‌کرد، گفت: من قصدی برای قتل نداشتم. می‌خواستم خودم را نجات بدهم. پریا به من ابراز علاقه کرده بود و من می‌خواستم این موضوع را به پرهام بگویم که به حرفم گوش نکرد.
 
سپس وکیل متهم گفت: مقتول مدتی قبل از حادثه در بیمارستان تحت عمل قلب قرار گرفته بود و ممکن است علت مرگ او بیماری‌اش هم باشد بنابراین درخواست بررسی دقیق این مساله را دارم.
 
در این هنگام وکیل شاکی معترض شد و گفت پزشکی قانونی صراحتا اعلام کرده علت مرگ پارگی رگ گردن بوده است. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

اعتمادآنلاین

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv