اعترافات مردی که دخترش را به گلوله بست
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۰۷۰۷
تاریخ انتشار: 2016 June 21    -    ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
۳‌ روز پس از جنایت هولناک خوی که در آن مردی با شلیک گلوله دخترش را در خیابان به قتل رساند، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش شد.

 متهم مدعی است كه از مدتی قبل به دخترش درباره ارتباطات مرموزش تذكر داده اما وقتی دیده كه او دست‌بردار نیست، تصمیم به قتل وی گرفته است.ظهر شنبه جنایت هولناكی در بلوار ولیعصر شهرستان خوی اتفاق افتاد كه خبر آن مثل برق در شبكه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری پیچید. آن روز شاهدان حادثه مردی را دیدند كه پس از پیاده‌شدن از یك خودروی سواری، درحالی‌كه سلاح شكاری در دست داشت، فریادزنان به‌دنبال زنی جوان و 2مرد كه همراه او بودند، می‌دوید.

با فرار آن دو مرد، زن جوان گرفتار مرد مسلح شد و شاهدان وقتی می‌خواستند به كمكش بروند، مرد مسلح درحالی‌كه فریاد می‌زد: «او دخترم است، كسی جلو نیاید»، اجازه نداد كسی نزدیك شود. پس از آن 2گلوله به سمت زن جوان شلیك كرد و وقتی او روی زمین افتاد، منتظر ماند تا مأموران پلیس برسند و به این ترتیب دستگیر شد.

به‌دنبال این حادثه، شبكه‌های اجتماعی و كانال‌های تلگرامی پر شد از تصاویر این جنایت هولناك و شایعات مختلفی درباره این ماجرا. از آنجایی كه جنایت مقابل دانشكده پرستاری رخ داده بود، حتی برخی مدعی بودند كه مقتول دانشجو بوده است اما حقیقت ماجرا چه بود؟

مرد میانسال پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد و ادعا كرد كه به‌خاطر مسائل اخلاقی دخترش را به قتل رسانده است. او گفت: چند وقت پیش شایعاتی درباره ارتباطات دخترم شنیدم. حتی شوهرش نزد من آمد و شكایت كرد كه دخترم ارتباطات مرموزی دارد. همان موقع با دخترم حرف زدم. از او خواستم كه دست از این كارهایش بردارد.

او گفت كه همه شایعات دروغ است اما مدتی بعد متوجه شدم كه باز هم شایعاتی درباره او نقل می‌شود. برای همین روز حادثه او را تعقیب كردم و وقتی دیدم همراه 2مرد جوان است، خونم به جوش آمد و تصمیم به قتلش گرفتم. اسلحه شكاری را كه از قبل همراهم بود برداشتم و به طرف دخترم رفتم و به او شلیك كردم.

اعترافات این مرد در حالی بیان می‌شود كه مأموران موفق به دستگیری یكی از مردان جوان شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری دومین نفر ادامه دارد.در همین حال فرماندار خوی نیز در تشریح جزئیات این جنایت گفت: متهم اعتراف كرده كه به‌دلیل شایعاتی كه درباره مسائل اخلاقی دخترش شنیده او را با شلیك 2گلوله به قتل رسانده است.

وی افزود: به‌دلیل اینكه پدر پس از جنایت مانع رسیدن نیروهای امدادی شده بود، دختر جوان به‌دلیل جراحت وارده جان باخت و وقوع چنین اتفاقاتی اگرچه بسیار تلخ و دردناك است ولی این اتفاقات در تمام كشورهای پیشرفته نیز رخ می‌دهد لذا درج شایعات درخصوص این قتل در سایت‌های خبری خوشایند نیست.

وی همچنین به قتل خانوادگی دیگری اشاره كرد كه به‌فاصله چند ساعت از این جنایت در یكی از روستاهای خوی رخ داد و در جریان آن دایی بر سر اختلافات مالی، خواهرزاده‌اش را به قتل رساند. وی گفت: وقوع 2قتل در یك روز در یكی از شهرستان‌ها به‌معنای ضعف امنیتی نیست و مأموران امنیتی و انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی جهت برقراری امنیت در این شهرستان تلاش می‌كنند. 
همشهري آنلاين
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv