ترامپ روی کامالا هریس کراش دارد!
کد خبر: ۳۲۲۶۸۹
تاریخ انتشار: 2024 August 28    -    ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

ترامپ روی کامالا هریس کراش دارد!

او رئیس جمهور سابق است که می‌خواهد به کاخ سفید بازگردد. در طرف مقابل او تنها زنی است که بر سر راه ترامپ برای بازگشت به کاخ سفید ایستاده است. آیا عشق می‌تواند شگفتی واقعی انتخابات اکتبر باشد؟ ترامپ مطمئنا چنین فکر می‌کند.
او رئیس جمهور سابق است که می‌خواهد به کاخ سفید بازگردد. در طرف مقابل او تنها زنی است که بر سر راه ترامپ برای بازگشت به کاخ سفید ایستاده است. آیا عشق می‌تواند شگفتی واقعی انتخابات اکتبر باشد؟ ترامپ مطمئنا چنین فکر می‌کند.
 
ترامپ روی کامالا هریس کراش دارد!
 
ژانر "کمدی رمانتیک" دو فرد بسیار متفاوت را به طور تصادفی در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. آنان به قدری با یکدیگر می‌جنگند تا زمانی که ناامیدانه عاشق یکدیگر می‌شوند. اظهارات مکرر دونالد ترامپ مبنی بر آن که "کامالا هریس" معاون رئیس جمهور "زیبا" است نشان می‌دهد که ترامپ او را نه تنها به عنوان رقیب سرسخت خود بلکه به عنوان یک زن جذاب می‌بیند. به نظر می‌رسد که با استناد به جمله سال‌ها پیش ترامپ درباره دخترش ایوانکا مبنی بر آن که "اگر ایوانکا دختر من نبود شاید با او قرار ملاقات می‌گذاشتم" می‌توان این پیام را از سوی او دریافت کرد که "اگر کامالا حریف من نبود شاید با او قرار ملاقات می‌گذاشتم".
 
50متر خانه در برج‌های غرب تهران(فقط 700تومان پیش پرداخت)
 
مشاوره رایگان
به نقل از دیلی بیست، در اینجا شش نکته برای حمایت از این فرضیه وجود دارد که ترامپ روی "کامالا هریس" کراش دارد بدان معنا که به او علاقمند است، اما نمی‌داند یا خود را به نفهمیدن می‌زند:
 
۱-ترامپ سابقه جستجوی عشق ممنوعه را دارد
 
ترامپ با تابو‌های جنسی بیگانه نیست. او با "مارلا میپلز" همسر دوم اش زمانی که هنوز با "ایوانا" همسر اول اش زندگی می‌کرد رابطه داشت. زمانی که "ملانیا" همسر سوم اش از راه رسید مشخص شد که ماه‌ها پس از زایمان اش ترامپ "استورمی دنیلز" ستاره فیلم‌های غیراخلاقی را برای ضیافت شام به سوئیت هتل خود دعوت کرده بود. چنین سبک زندگی‌ای باعث می‌شود ترامپ به خود اجازه دهد به سوی هریس جذب شود و وضعیت خطرناکی را ایجاد کند!
 
ترامپ عمدتا از اتهام تجاوز و آزار جنسی در دادگاه خلاص شده است، اما نه همیشه. "جین کارول" روزنامه نگار و نویسنده از ترامپ به دلیل سوء استفاده جنسی شکایت کرد و در پرونده پیروز شد. هم چنین، اف بی آی به سندی دست یافت که شامل فایل ضبط شده صدای ترامپ و وکیل اش برای پرداخت پول به یک مدل زن به نام "کارن مک دوگل" برای عدم افشای رابطه جنسی ترامپ با او بوده است. آن سند شامل صدای مکالمه ترامپ با کوهن وکیل اش بوده که در جریان حمله ماموران اف بی آی به خانه کوهن ضبط شده است. او هم چنین در فایل صوتی فاش شده درباره توانایی اش در جذب زنان به سوی خود به لاف زنی پرداخته بود.
 
۲-ترامپ ممکن است احساس کند تنهاست
 
ملانیا در آخرین لحظات در شب پایانی کنوانسیون ملی جمهوری خواهان حاضر شد. وقتی او کنار شوهرش رفت ترامپ رفتاری همراه با تعجب داشت. به نظر می‌رسید دونالد ترامپ از دیدن همسرش ملانیا در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان واقعا شگفت زده شده بود. ملانیا به ترامپ اجازه داد تا گونه اش را ببوسد. او، اما در پاسخ ترامپ را نبوسید. این روابط سرد نشان می‌دهند که به نظر نمی‌رسد ترامپ و ملانیا زمان زیادی را با هم می‌گذرانند. علاوه بر دور ماندن ملانیا از کارزار انتخاباتی ترامپ "ایوانکا" و "هوپ هیکس" دستیار سابق ترامپ نیز او را در مسیر مبارزه انتخاباتی رها کرده اند. علیرغم آن که ترامپ جانشینی را برای "مارگو مارتین" معاون مدیر ارتباطات کارزارش پیدا کرده، اما هنوز چند زن خوب در تیم اش کم دارد. با چنن وضعیتی این احتمال وجود دارد که ترامپ در تنهایی‌ای که به سر می‌برد نگاه اش به هریس باشد.
 
ترامپ در مصاحبه‌ای با "ایلان ماسک" در ایکس اعتراف کرد که مجذوب جلد نشریه تایم با تصویر "کامالا" هریس شده است. او گفته بود:"کامالا زیباترین بازیگری بوده که تاکنون زندگی کرده است". او گفته بود:"در واقع کامالا بسیار شبیه بانوی اول بزرگ ما ملانیا بود".
 
یا مقایسه این دو زن با یکدیگر می‌توان به ناخودآگاه ترامپ پی برد که می‌گوید:"کامالا با من دعوا نکن با من باش و با من حکمرانی کن".
 
۳-ترفند توهین کردن به زنی که دوست اش دارید
 
یک ترفند قدیمی مردان را تشویق می‌کند که به زنانی که جذب آنان شده اند توهین کنند. این ترفند مبتنی بر این استدلال است که شکار احساس ناامنی یک زن او را می‌وادار می‌سازد تا برای جلب رضایت مرد بیش‌تر تلاش کند. ترامپ به شدت به هریس توهین کرده است این در حالیست که در مقایسه با آن هیلاری کلینتون و جو بایدن را نادیده گرفته بود. با این وجود، ترامپ یک توهین جدید را مطرح کرده است: او دو بار اصرار داشت که از هریس "بهتر به نظر می‌رسید".
 
این حرف عجیبی است چرا که مردان و زنان به ندرت بر سر جذابیت با یکدیگر رقابت می‌کنند. با این وجود، ترامپ ممکن است امیدوار باشد که این قبیل نظرات باعث شود هریس بگوید: "او از من بهتر نیست"، اما در واقع دیوانه ترامپ خواهد شد و در چارچوب ژانر فیلم‌های کمدی رمانتیک از نظر فیزیکی نیز به ترامپ فکر خواهد کرد.
 
۴-ترامپ سابقه دوستی و رابطه با زنان غیر سفید پوست را داشته است
 
با توجه به استقبال ترامپ از ناسیونالیسم سفید پوست عجیب به نظر می‌رسد که او با یک زن رنگین پوست آشنا شود. با این وجود، واقعیت آن است که در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی ترامپ یک رابطه دو ساله را با "کارا یانگ" مدل سابق با مو‌های تیره و از نظر نژادی دورگه داشت. یانگ پس از ان با "پیتر جورجیوپولوس" میلیارد عرصه کشتیرانی ازدواج کرد.
 
۵-ارتباط هریس با ویلی براون
 
ترامپ دوست دارد به همگان یادآوری کند که هریس با گویلی براون، شهردار سانفرانسیسکو قرار می‌گذاشت. این یک خبر قدیمی است پس چرا ترامپ دوست دارد آن را مطرح کند مگر آن که به این نتیجه برسیم که او دوست دارد به خود یادآوری کند هریس زمانی برای قرار ملاقات با مردان مسن‌تر و قدرتمند آماده بوده است یعنی آن که ترامپ نیز خود این شانس را دارد که روزی با هریس قرار ملاقات داشته باشد.
 
۶-ترامپ ستاره‌ها را تعقیب می‌کند
 
"هاوارد استرن" مجری رادیویی و تلویزیونی در مصاحبه‌ای در سال ۱۹۹۷ میلادی به ترامپ فشار اورد که پاسخ دهد که آیا او به عنوان یک سازنده املاک مشهور می‌توانست پرنسس دایانا را به سمت خود جذب کند. ترامپ در پاسخ گفته بود:"فکر می‌کنم می‌توانستم". بیچاره دایانا که ان زمان در تابوت چنین حرف‌هایی درباره اش زده شده بود!
 
ترامپ سابقه طولانی در تلاش برای برقراری روابط عاشقانه با ستاره‌های جهانی داشته است این فهرست افرادی، چون "سلما هایک" بازیگر و مدل و "کندیس برگن" بازیگر را شامل می‌شود. او حتی در میان مردان نیز دوست داشته دوستی نزدیکی با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه داشته باشد چرا که او را مردی قدرتمند می‌داند.
 

در حال حاضر هریس ستاره محسوب می‌شود. در نتیجه، می‌توان گفت که ترامپ قطعا عاشق یک زن سبزه با چهره زیبا و قدرت یک ستاره است زنی که به نظر می‌رسد مردان مسن را نیز دوست دارد! پس آن همه حرف‌های وحشتناکی که هریس در مورد "کلاهبردار"، "بزدل" و "فریبکار" بودن ترامپ می‌گوید را چه طور می‌توان فهمید؟ در یک کمدی رمانتیک این حرف‌ها صرفا حکم معاشقه را دارند و برای جذب طرف مقابل بیان می‌شوند!

فرارو

آخرین اخبار