خداداد عزیزی ممنوع‌التصویر می‌شود!
کد خبر: ۳۲۲۱۹۴
تاریخ انتشار: 2024 August 22    -    ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

خداداد عزیزی ممنوع‌التصویر می‌شود!

گفته می شود به دلیل رفتار زشت و زننده خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه به‌احتمال فراوان او ممنوع‌التصویر خواهد شد.

گفته می شود به دلیل رفتار زشت و زننده خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه به‌احتمال فراوان او ممنوع‌التصویر خواهد شد.

 

خداداد عزیزی ممنوع‌التصویر می‌شود!

خداداد عزیزی از معدود بازیکنان غیره سرخابی بوده که یک زمانی محبوبیت خاصی بین هواداران داشت ولی به راحتی آن را از بین برده و حالا به دنبال منفور شدن است!اصولا ورزشکاران بزرگ دنیا همیشه الگویی برای جوانان و نسل های آینده هستند که خیلی ها از آنها الگو می گیرند و برای خودشان آینده پردازی می کنند. در جمع ورزشکاران بیشتر از همه، فوتبالیست ها در رأس کار قرار دارند چون ورزش فوتبال فراتر از یک ورزش است و خیلی ها به سمت آن می روند تا شاید در آینده جا پای فلان بازیکن بگذارند.

اما گاهی وقت ها در میان این همه فوتبالیست، بی اخلاقی هایی هم‌ دیده می شود که متاسفانه اخیرا بی اخلاقی ها از اصول اخلاقی سبقت گرفته و به سرعت پیش می رود. یکی از همین این ستاره‌ های فوتبال که یک زمانی‌ الگوی خیلی از جوانان محسوب می شد وارد حواشی شده که تلاش می کند هر برنامه ای که پا می گذارد به جای اخلاق یک نمونه بی اخلاقی را برجا بگذارد! ستاره‌ای که متاسفانه در فقر ستاره و البته قهر آنها از تلویزیون و حتی رسانه های دیجیتال ( مجازی) یکه تازه بوده و اتفاقا خوب هم پول به جیب زده است. او که در عرصه مربیگری جز شکست و سقوط دادن تیم ها راه به جایی نبرده و ناکام ترین مربی تاریخ بوده مجبور است برای پول درآوردن از راه دیگر به دنبال کارشناسی نباشد و بیشتر لطیفه بگوید و یا گاهان با امثال جواد خیابانی هم کل کل مخاطب جذب کن را بکند!

شاید نسل جدید شناخت چندانی از فوتبال خداداد عزیزی نداشته باشند ولی باید انصافا این را برای یادآوری نسل جدید گفت که او جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار ایران بوده و حتی اگر اخلاق خوبی داشت چه بسا در فوتبال دنیا هم شهرت بیشتری پیدا می کرد.

یکی دیگر از این فوتبالیست ها نیز هاشم بیگ زاده است که یک بازیکن معمولی رو به پایین بود و البته سابقه جام جهانی را بعنوان توریست را دارد! توریستی که مشخص نشد چرا کی روش او را همراه تیم ملی به جام جهانی برد و برگرداند؟! حال همین هاشم بیگ زاده ‌و خداداد عزیزی میکروفن به دست شده اند و در هر برنامه ای که حضور پیدا می کنند به دنبال دیده شدن هستند تا برای نسل جوان بیشتر شناخته شوند.

نشستن روبروی هم و "شیشکی" بستن جناب خداداد عزیزی به جناب هاشم بیگ زاده که شاید پولی که از برنامه های تلویزیونی و مجازی دریافت می کنند، حلال تر باشد! اینکه چرا خداداد عزیزی سالهاست از مربیگری چیزی عایدش نشده و با کارشناسی هایی؛ آن هم از نوع بی اخلاقی دنبال پول درآوردن است فقط می توان تاسف خورد و گفت ای کاش جناب خداداد همانطوری که مربی خوبی نشد و کنار رفت دنبال کارشناسی هم نمی رفت ‌و همان " غزال تیز پای" ملبورن باقی می ماند و محبوبیتش را حفظ می کرد نه دنبال از بین بردن محبوبیت که متاسفانه از بین هم رفته است.

هاشم هم که نه محبوبیت داشت و نه شهرت و شاید با انتقاد از جواد نکونام و دیگر بزرگان و تحقیر شدن جلو خداداد به شهرت برسد که بعید است این اتفاق رخ دهد چون خیلی ها این راه را رفتند و به جایی نرسیدند.

روزنامه گل

آخرین اخبار