ایده‌آل‌ترین شریک زندگی چه کسی است؟
کد خبر: ۳۲۰۸۷۹
تاریخ انتشار: 2024 August 22    -    ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

ایده‌آل‌ترین شریک زندگی چه کسی است؟

وقتی صحبت از پیدا کردن شریک زندگی ایده آل می‌شود، مردم واقعا به دنبال چه چیزی هستند؟ یک مطالعه جدید با بهره‌گیری از هوش مصنوعی ویژگی‌های فیزیکی و شخصیتی فرد ایده‌آل در زندگی را تجزیه و تحلیل کرده است. «هیجان انگیزترین جاذبه‌ها بین دو متضاد است که هرگز به هم نمی‌رسند.»

ویژگی‌های جذاب‌ترین پارتنرها در اروپا از نگاه هوش مصنوعی/ ایده‌آل‌ترین شریک زندگی چه کسی است؟ (خبرفوری)

«تابناک با تو» - وقتی صحبت از پیدا کردن شریک زندگی ایده آل می‌شود، مردم واقعا به دنبال چه چیزی هستند؟ یک مطالعه جدید با بهره‌گیری از هوش مصنوعی ویژگی‌های فیزیکی و شخصیتی فرد ایده‌آل در زندگی را تجزیه و تحلیل کرده است.

«هیجان انگیزترین جاذبه‌ها بین دو متضاد است که هرگز به هم نمی‌رسند.» جمله‌ای از اندی وارهول، نویسنده آمریکایی که میتواند در این مقاله ثابت شود، زیرا افرادی که در این مقاله خواهید دید در دنیای واقعی وجود ندارند.

برند لباس زیر زنانه «پوق موآ» با انجام یک نظرسنجی جهانی از بیش از ۳هزار شرکت‌کننده در جهان برای شناسایی ویژگی‌هایی که مردم به آن جذب می‌شوند، از این اطلاعات برای تجسم ظاهر افراد با ویژگی‌هایی متفاوت از کشوری به کشور دیگر استفاده کرد.

در این نظرسنجی از هوش مصنوعی به ویژه «میدجرنی» نیز برای تجسم بهترجذاب‌ترین شرکای عاشقانه در هشت کشور استفاده شد. ما در این‌جا تنها بر روی جذاب‌ترین‌ها در اروپا تمرکز می‌کنیم، اما این نظرسنجی در مورد شرکای جذاب جنسی در استرالیا، کانادا، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده نیز در دسترس است.

فرانسه

ویژگی‌های جذاب‌ترین پارتنرها در اروپا از نگاه هوش مصنوعی/ ایده‌آل‌ترین شریک زندگی چه کسی است؟ (خبرفوری)

مطالعه «پوق‌موآ» نشان داد که مرد فرانسوی ایده آل به کمی ریش، چین و چروک، چشم‌های قهوه‌ای روشن و مو‌های تیره نیاز دارد. بر طبق تصویرهمچنین داشتن یک نگاه اندکی خشن برای جذابیت لازم است.

ویژگی‌های برتری که زنان فرانسوی را جذاب‌تر می‌کند عبارتند از مو‌های به رنگ بلوند روشن به همراه کمی چتری، ویژگی‌های ظریف در صورت، لب‌های بزرگ و چشم‌های درشت و آبی که بیش از حد خالی و بی‌روح به نظر می‌رسند.

ایتالیا

ویژگی‌های جذاب‌ترین پارتنرها در اروپا از نگاه هوش مصنوعی/ ایده‌آل‌ترین شریک زندگی چه کسی است؟ (خبرفوری)

 

برای مردان ایتالیایی، داشتن مو‌های ژولیده به رنگ قهوه‌ای روشن ضروری است، در حالی که «چشمان سبز مهربان» و خالکوبی به عنوان جذاب‌ترین ویژگی‌ها در اولویت قرار گرفتند. داشتن کمی ریش و سبیل نیز می‌تواند جذاب باشد. لبخندی گرم و دوست داشتنی و تعداد کمی کک و مک هم بر شدت جذابیت می‌افزاید.

در مورد زنان داشتن مو‌های قهوه‌ای رنگ، چشم‌های فندقی، سوراخ گوش و رژ لب قرمز جیغ رایج‌ترین ویژگی‌های فیزیکی برای یک شریک زندگی ایده آل محسوب می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت که شبیه «گل گدوت» باشید و همه چیز خوب است.

انگلستان

ویژگی‌های جذاب‌ترین پارتنرها در اروپا از نگاه هوش مصنوعی/ ایده‌آل‌ترین شریک زندگی چه کسی است؟ (خبرفوری)

مو‌های کوتاه فرفری و یک فک مربع برای مردان بریتانیایی در کنار ریش‌هایی بلند ضروری هستند. به نظر می‌رسد کک و مک نیز یک ویژگی مشترک جذاب محسوب می‌شوند. جذابترین ویژگی‌های فیزیکی برای زنان بریتانیایی نیز می‌تواند شامل «مو‌های بلند به رنگ عسلی، چشمان قهوه‌ای مهربان و پوست قهوه‌ای روشن باشد.
ویژگی‌های شخصیتی در شریک ایده آل زندگی

هنگامی که نوبت به یافتن شریک زندگی ایده آل می‌رسد، ویژگی‌های شخصیتی نقش مهمی ایفا می‌کنند و این تصور را تقویت می‌کنند که ویژگی‌های درونی هر کس حتی می‌تواند ارزشمندتر از ویژگی‌های فیزیکی او باشند.

حس شوخ طبعی به عنوان جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت و (۶۰٪) از پاسخ دهندگان آن را در اولویت قرار دادند. متفکر بودن ویژگی بود که نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان (۴۹٪) آن را یک ویژگی جذاب معرفی کردند. در مورد هوش نیز (۲۸٪) از مردم به دنبال شریکی هستند که بتوانند با او گفتگو‌های هیجان‌انگیزی داشته باشند. از هر چهار پاسخ دهنده یعنی (۲۵٪) افراد، ظاهر فیزیکی را برای طرف مقابل خود عامل مهمی معرفی می‌کنند. (۱۷٪) از شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که جذب عطر شریک زندگی خود می‌شوند.

در اینجا ۱۰ مورد از این ویژگی‌های برتر به صورت فهرست‌وار آورده شده است:

شوخ طبعی (۶۰٪)

متفکر بودن (۴۹٪)

هوش (۲۸٪)

ظاهر (۲۵٪)

عطر/بو (۱۷٪)

فعالیت‌ها (۱۶٪)

آداب و رسوم (۱۵٪)

لباس و سبک پوشش (۱۱٪)

صدا/لهجه (۱۰٪)

قد (۱۰٪)

از دیگر ویژگی‌هایی که نتوانستند در ۱۰ مورد اول جای بگیرند شامل: فعالیت ورزشی (۷٪)، حس کنترل‌گری (۶٪)، داشتن پول یا وضعیت مالی مناسب (۵٪) و شغل (۴٪) بودند.

نتایج این مطالعه نشان داد که وقتی صحبت از افراد بین ۲۵ تا ۳۴ سال می‌شود، برخی از ویژگی‌ها نسبت به نسل‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شوند. این موارد شامل نوع لباس پوشیدن، استفاده از عطر‌های خوب و فعالیت‌های ورزشی بود، به طوری که بیش از یک نفر از هر پنج نفر (۲۱٪) آنها را به عنوان ویژگی‌های جذاب جنسی معرفی می‌کردند.

بر همین اساس بیش از نیمی از افراد بالای ۵۵ سال ویژگی‌هایی مانند «متفکر بودن» را به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی و جذاب شریک زندگی خود معرفی کردند. کسی که همچنین به کوچترین جزئیات هم توجه کند.

مارینا نیکولی، مدیر بازاریابی برند «پوق موآ» اظهار داشت: «آن‌ها می‌گویند که زیبایی در چشم بیننده است. این موضوع می‌تواند درست باشد، زیرا نتایج نشان می‌دهد چنین ویژگی‌هایی افراد را از نظر جنسی جذاب جلوه می‌دهد.» وی همچنین اشاره کرد که این نظرسنجی نشان داد که جذابیت می‌تواند فراتر از ظاهری کلیشه‌ای با بدنی «کامل» باشد. در همین باره او به داشتن چین و چروک یا کک و مک به عنوان زیبایی‌های ظاهری اشاره کرد.

نیکولی همچنین نتیجه گرفت که «در حالی که ظاهر ممکن است در ابتدا جذاب باشد، اما داشتن حس شوخ طبعی و متفکر بودن مهمترین عوامل شخصیتی هستند که مردم را به سمت خود جذب می‌کنند.»

منبع: خبرفوری

 

آخرین اخبار