جزئیات ناپدید شدن دختر ۲ساله در لرستان
کد خبر: ۳۲۱۱۲۷
تاریخ انتشار: 2024 August 09    -    ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

جزئیات ناپدید شدن دختر ۲ساله در لرستان

یک دختربچه ۲ ساله در یکی از روستاهای استان لرستان دیروز پنجشنبه ناپدید شد اما تلاش ها برای یافتن او تا امروز جمعه بی نتیجه بود.

یک دختربچه ۲ ساله در یکی از روستاهای استان لرستان دیروز پنجشنبه ناپدید شد اما تلاش ها برای یافتن او تا امروز جمعه بی نتیجه بود.

 

سرپرست فرمانداری الیگودرز لرستان اظهار کرد:‌ روز گذشته خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

جزئیات ناپدید شدن دختر 2ساله در لرستان

مهدی اداوی  ادامه داد: ساعت ۵:۳۰ امروز جمعه عملیات جستجو با استفاده از نیروهای بسیج و سپاه آغاز و تاکنون ادامه داشته اما هنوز منجر به یافتن کودک نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به استفاده از سه قلاده سگ زنده یاب برای یافتن این کودک، بیان کرد: همچنین با توجه به نیمه کوهستانی بودن منطقه از نیروهای آفرود و موتورسوارها بهره گرفته ایم.

اداوی ادامه داد: یک حلقه چاه در روستا وجود داشت که احتمال سقوط کودک می رفت، به طور کامل تخلیه شد اما اثری از این کودک در چاه یافت نشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع از دوربین های کوادکوپتر(دوربین باز هوایی) نیز برای جستجو بهره گرفته ایم اما تاکنون موفق به یافتن کودک نشده ایم و عملیات جستجو کماکان ادامه خواهد داشت.

درخواست از مردم برای کمک به یافتن دختر بچه گمشده

  سرپرست فرمانداری الیگودرز لرستان گفت: از مردم این شهرستان درخواست می شود برای یافتن کودک گمشده در روستای سنگ سفید حاجی درویش الیگودرز همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی فرمانداری الیگودرز مهدی اداوی در پیامی از مردم و افرادی که می توانند در پیدا کردن کودک ۲ ساله گمشده کمک کنند خواست ساعت ۱۶ امروز در این روستا حضور پیدا کنند.

روز گذشته خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

الیگودرز بزرگترین شهرستان لرستان به لحاظ وسعت محسوب می شود و در شرق این استان قرار دارد.

درخواست مجوز برای جستجوی هوایی کودک مفقود شده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: درخواست مجوز پرواز اورژانس هوایی الیگودرز به منظور ادامه جستجو ها برای یافتن کودک مفقود شده الیگودرزی مطرح شده و اخذ مجوز در حال انجام است تا منطقه به صورت هوایی پایش شود.

محمد قدمی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: این دختربچه ۲ ساله اهل روستای ده سفید بخش مرکزی الیگودرز است که ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۸ مرداد در محل مفقود شده است.

وی اظهار داشت: پس از بی نتیجه ماندن جستجوهای محلی توسط مردم و خانواده، مفقود شدن این کودک ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دیروز به هلال‌احمر گزارش و بلافاصله چهار تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد.

وی تصریح کرد: نیروهای آنست ( سگ های زنده یاب) نیز در محل حاضر شده اند و از روز گذشته تا این لحظه عملیات جستجو به صورت دائمی در حال انجام می باشد اما تاکنون اثری از این کودک یافت نشده است.

قدمی با اشاره به حضور نیروهای مردمی، بسیج و انتظامی در عملیات جستجو افزود: در اطراف این منطقه رودخانه وجود ندارد و جستجوی بی وقفه در اراضی حاشیه روستا همچنان ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با انجام پرواز امدادی، این کودک مفقود شده یافت شود.

ایرنا

آخرین اخبار