ازدواج مرد ۸۰ساله با دختر ۲۳ساله جنجال‌برانگیز شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 June 14    -    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
دختر ۲۳ ساله‌ای که داوطلب کمک به سالمندان خانه سالمندانی در استان هبئی چین شده بود، به پیرمرد ۸۰ ساله‌ای علاقه‌مند شد و با او ازدواج کرد. این موضوع موجب شروع بحثی داغ بین مردم جامعه چین شد.
دختری با نام مستعار شیائوفانگ ۲۳‌ساله که داوطلب کار در خانه سالمندان بود، در آنجا با مردی ۸۰ ساله با نام مستعار لی آشنا شد و بعد از اینکه آن دو متوجه می‌شوند، علایق و سرگرمی‌های مشترک زیادی دارند با یکدیگر دوست شدند و پس از گذشت مدتی، دختر که شیفته خرد و دانایی مرد شده بود، تصمیم گرفت علی‌رغم مخالفت خانواده‌اش، که سن این مرد را در حد پدربزرگ این دختر می‌دانستند، با آقای لی ازدواج کند. داستان این دو تبدیل به بحثی داغ در شبکه‌های اجتماعی شد. برخی از کاربران کاملا مخالف ازدواج این دو با وجود این فاصله سنی بودند و برخی دیگر شجاعت این دختر و وفاداری‌اش به مرد را تحسین می‌کردند.
 
ازدواج مرد ۸۰ساله با دختر ۲۳ساله جنجال‌برانگیز شد
 
سپس عده‌ای دیگر دختر را که البته نان‌آور خانواده هم هست، به این متهم کردند که برای پول با این مرد ازدواج کرده است اما بعد مشخص شد آقای لی حقوق بازنشستگی متوسطی دارد که خرج هزینه‌های بیماری‌هایش می‌کند.
 
از طرفی برخی دیگر از کاربرهای شبکه‌های اجتماعی گفتند،‌ این دختر به‌دنبال جلب توجه دیگران و دیده‌شدن است و بیشتر مردم براین باورند، فاصله سنی این دو آنقدر زیاد است که امکان ندارد عشق بین آنها واقعی و اصیل باشد و به‌طور کل این نوع ازدواج‌ها را مناسب نمی‌دانستند.
 
علی‌رغم تمام این گفتگوها، این دو تصمیم گرفته‌اند تا زمانی‌که مرگ آنها را از هم جدا کند، با هم زندگی کنند.

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
0
1
یا عشق است یا دیوانگی یا عشقی که منجر به دیوانگی شده..........
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv