باکلاس‌ها روی میز وسط مبل خونشون چی میذارن؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۸۷۱
تاریخ انتشار: 2024 June 13    -    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
میز‌های جلومبلی جزء جدانشدنی ست مبلمان می‌باشد که در مدل‌های مربع، گرد، مستطیل و در جنس‌های مختلف مانند چوب، فلز، سنگ و شیشه تولید میشود تا برای تمامی سلیقه‌ها و سبک‌های چیدمان مناسب باشد. برای تزئین میز‌های جلو مبلی می‌توان از ایده‌های زیبا و خاص کمک گرفت و با وسایل دکوراتیو که این روز‌ها محبوب و ترند شده اند، جلوه خاصی به دکوراسیون پذیرایی بخشید.

باکلاس‌ها روی میز وسط مبل خونشون چی میذارن؟ (نمناک)

باکلاس‌ها روی میز وسط مبل خونشون چی میذارن؟ (نمناک)«تابناک با تو» - در اینجا چند ایده برای تزیین میز جلو مبلی شما آورده شده است که با کمی خلاقیت، می‌توانید میز وسط مبلی خود را به مکانی زیبا و کاربردی تبدیل کنید.

دکوری روی میز وسط مبل چی بزاریم شیک تره؟

میز‌های جلومبلی جزء جدانشدنی ست مبلمان می‌باشد که در مدل‌های مربع، گرد، مستطیل و در جنس‌های مختلف مانند چوب، فلز، سنگ و شیشه تولید میشود تا برای تمامی سلیقه‌ها و سبک‌های چیدمان مناسب باشد. برای تزئین میز‌های جلو مبلی می‌توان از ایده‌های زیبا و خاص کمک گرفت و با وسایل دکوراتیو که این روز‌ها محبوب و ترند شده اند، جلوه خاصی به دکوراسیون پذیرایی بخشید. اگر شما هم نمی‌دانید روی میز وسط چه وسایلی برای تزئین قرار دهید، با این بخش همراه شوید.

سینی دکوراتیو

برای تزیین میز عسلی توانید از سینی‌های دکوراتیو که اکسسوری خاص روی میز وسط است استفاده کنید، سینی دکوراتیو یک ظرف مسطح و اغلب کم عمق است که برای نگهداری و نمایش اشیا تزیینی، چون شمع، گلدان، مجسمه و... استفاده می‌شود، این سینی‌ها از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه ساخته شده و می‌توانند با الگو‌ها رنگ‌ها و حالت‌های متفاوتی طراحی شوند تا با سبک و تم یک فضا مطابقت داشته باشند.

شمع

میز جلومبلی اغلب همچون نگینی در مرکز سالن‌پذیرایی و اتاق‌نشیمن خودنمایی می‌کند و دیزاین آن، تاثیر بسزایی در افزایش جلوه دکوراسیون داخلی منزل دارد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که برای تزیین میز وسط مبل با شمع استوانه‌ای، مکعبی، ترانسفر و... را در نظر بگیرید. شمع‌ها باید همسان با یکدیگر و متناسب با دکوراسیون نشیمن باشند. بهتر است از شمع‌های معطر و رنگارنگ استفاده نمایید.

باکلاس‌ها روی میز وسط مبل خونشون چی میذارن؟ (نمناک)

مجسمه‌

استفاده از مجسمه‌های خاص برای تزیین میز پذیرایی بسیار توصیه می‌شود، مجسمه‌ها بر روی میز جلومبلی در پذیرایی می‌توانند جلوه خاص و زیبایی را به دکوراسیون شما بدهند. مجسمه‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای بیان احساسات و افکار و عقاید هستند پس برای تزئین میز از مجسمه‌های زیبا استفاده نمایید.

کتاب دکوراتیو

‌می‌توانید کتاب دکوراتیو یا کتاب‌های مورد علاقه خود را به عنوان دکوری روی میز وسط مبل، روی میز جلو مبلی یا میز قهوه‌خوری بچینید. این کار ظاهر اتاق نشیمن را متفاوت می‌کند و باعث می‌شود نظر مهمانان شما هم به کتاب‌ها جلب شود پس با استفاده از چند کتاب با توجه به رنگ بندی و نوع دیزایی منزل خود یک میز زیبا و شیک بچینید.

گلدان‌های فلزی یا شیشه‌ای

یک گلدان شیک میتواند به عنوان قطعه‌ای بسیار زیبا و دکوری در دکوراسیون پذیرایی شما عمل کند و طراوت و جذابیت را به این فضا هدیه ببخشد. گلدان‌های شیک برای پذیرایی معمولا از جنس‌های مختلفی مانند سرامیک، شیشه، فلز و چوب ساخته میشوند و در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و مدل‌های دکوری شیکی عرضه میشوند. میتوانید با توجه به سبک دکوراسیون پذیرایی بهترین مدل‌های آن را انتخاب کنید و جذابیت فضا را چندین برابر کنید که این ایده‌ای است برای چیدمان روی میز وسط مبل.

باکلاس‌ها روی میز وسط مبل خونشون چی میذارن؟ (نمناک)

دکوری میز وسط با ظروف هماهنگ

بسیاری از افراد برای تزئین میز پذیرایی از ظروف هماهنگ و یک شکل در ابعاد بزرگ ئو کوچک استفاده می‌کنند، مثلا می‌توان گوی‌های بلورین هم رنگ در اندازه‌های متفاوت و حاوی شمع و گل را روی میزجلو مبلی قرار داد.

تراریوم

تراریوم‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود هستند و می‌توانند با هر دکوراسیونی هماهنگ شوند. تراریوم یک باغ کوچک و مینیاتوری در یک ظرف شیشه‌ای یا پلاستیکی دربسته است. وجود این باغ می‌تواند دکوراسیون بسیار بی‌نظیر و خاصی را در سالن پذیرایی به وجود آورد.

گل‌های طبیعی

شما می‌توانید برای زیباتر شدن محیط پذیرایی خود روی میز جلو مبلی گل‌های طبیعی در گلدانی زیبا را قرار دهید، استفاده از انواع کاکتوس‌های زیبا در سایز‌های متفاوت نیز یکی از ایده‌های تزیین میز جلو مبلی می‌باشد.

گل خشک و مصنوعی

اگر نگهداری از گیاهان سبز برای شما امکان پذیر نیست، گیاهان خشک بهترین گزینه برای شما هستند. گیاهان خشک اکسسوری مناسبی برای سبک‌های بوهمین، مدرن، روستیک و مینیمال است. برای چیدمان گل‌های خشک بهتر است آن‌ها را داخل گلدان‌های رنگی یا سفالی قرار دهید. می‌توانید گیاهان را به صورت تک یا با ترکیب گیاهان مختلف چیدمان کنید.

باکلاس‌ها روی میز وسط مبل خونشون چی میذارن؟ (نمناک)

ساقه بریده درختان

با استفاده از عناصر طبیعی می‌توان طبیعت را به خانه آورد و فضای دلنشین و شاد و آرامبخشی را به وجود آورد. برای تزئین جلو مبلی می‌توانید از ساقه بریده شده درختان استفاده نمایید. استفاده از تنه درخت در دکوراسیون منزل یکی از بهترین ایده‌ها برای ایجاد ظاهر لوکس و خاص است.

تم دریایی

برای زیبا شدن میز جلو مبلی از یک تم دریایی زیبا استفاده کنید و وسایل دکوراتیو، چون اشکال هندسی نا منظم و صدف، ستاره دریایی و … که امروزه بسیار ترند شده اند را هماهنگ با سبک دکوراسی. ن منزل روی میز قرار داده تا میز عسلی شما جلوه خاصی یابد.

نکات مهم:

- برای داشتن چیدمانی اصولی و منحصر به فرد بهتر است از پیچیدگی و شلوغی دوری کنید و لوازم و طرح‌هایی ساده را برای زیباسازی دکور خود به کار گیرید.
- سبک چیدمان و دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید. مدل‌های تزیین میز جلو مبلی متناسب با مدل میزی که شما انتخاب کرده اید متفاوت است.
- برای زیبایی جلو مبلی و عسلی سلطنتی از دکوری‌های لوکس مانند آباژور، گلدان، مجسمه‌های لوکس و سینی‌ها و ظروف فلزی و آینه‌ای استفاده کنید.
- برای تزئین میز‌های جلو مبلی کلاسیک از یک گلدان ساده با گل‌های زیبا، ظرف پذیرایی خاص، مجسمه کوچک و... استفاده نمایید تا میز جلو مبلی شما شلوغ نباشد و زیبایی آن حفظ شود.
- برای تزئین میز جلو مبلی چوبی از گلدان‌هایی در مدل‌های خاص، تراریوم و گلدان‌هایی کوچک با گیاهان سبز، ظروف طلایی و یا از ظروف و سبد‌هایی ساخته شده از چوب و فلز استفاده نمایید.
- برای تزئین میز جلو مبلی گرد می‌توانید از یک گلدان شیشه‌ای کوچک و یا کتاب‌های تزئینی استفاده نمایید.

منبع: نمناک

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
برچسب ها: میز ، میز وسط مبل ، تزیین ، میز
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv