ماجرای مرگ مشکوک یک دختر ۲۰ ساله در شوش
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار: 2024 June 04    -    ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
تحقیقات جنایی برای کشف راز مرگ دختر جوان و افشای هویت او به بازداشت دو متهم منجر شد.

تحقیقات جنایی برای کشف راز مرگ دختر جوان و افشای هویت او به بازداشت دو متهم منجر شد.

 

ماجرای مرگ مشکوک یک دختر 20 ساله در شوش

بازپرس محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای جنایی تهران در ساعت 3 بامداد شنبه دوازدهم خرداد ماه از مرگ مشکوک دختر جوانی مطلع شد. ماموران پلیس که کشف جسد را اطلاع دادند، در توضیح نحوه پیدا شدن جسد گفتند موضوع را موتور سواری که در حال عبور از میدان شوش تهران بود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادموتور سوار پس از حضور ماموران گفته بود دختری جوان را دیده که گوشه خیابان افتاده است. با این تصور که دختر بیهوش شده به سمتش رفته و وقتی دختر به صدا کردن پاسخ نداده، او پلیس ۱۱۰ و امدادگران مرکز اورژانس را در جریان قرار داده است. پس از آن وقتی ماموران و نیروهای امدادی به محل رسیدند متوجه شدند ساعاتی از مرگ دختر گذشته است.
 
بازپرس جنایی با شنیدن جزییات اولیه دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی از پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی را صادر کرد. چون به نظر می‌رسید دختر جوان به طور مشکوکی فوت شده است.
 
دختر حدود ۲۰ ساله به نظر می‌رسید و هیچ گونه مدارک شناسایی همراهش نبود. در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه علایمی از ضرب و جرح و درگیری روی بدن دختر دیده نمی‌شد، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
در شاخه دیگری از تحقیقات دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف جسد که متعلق به مغازه‌ها بود، مورد بازبینی قرار گرفت و ماموران اداره دهم متوجه شدند دو نفر که سوار موتورسیکلت بودند دختر را که ترک موتور بود، به آن محل کشف آورده و در گوشه‌ای از خیابان رها کرده‌ و متواری شده‌اند. همانطور که بازپرس کشیک قتل و ماموران جنایی حدس می‌زدند از طریق فیلم دوربین‌های مداربسته سرنخ‌هایی بدست آمد که منجر به شناسایی مالک موتورسیکلت شد. در ادامه بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد و این جوان روز دوازدهم خرداد در جنوب تهران بازداشت شد.
 
پس از دستگیری  مالک موتورسیکلت معلوم شد او بود که دختر جوان را با دوستش به محل کشف جسد برده بود. بنابراین دستور دستگیری دوستش نیز صادر شد و ساعاتی بعد دومین نفر هم بازداشت شد.
 
متهمان در جریان بازجویی‌ها مدعی شدند که هر دو معتاد به شیشه هستند و شب قبل از حادثه برای مصرف مواد به خانه‌ای حوالی میدان شوش رفته بودند که پاتوق مصرف مواد است. مدتی بعد دختر 20 ساله که او هم معتاد بود و قرص مصرف کرده بود، به پاتوق آمد. مدتی بعد همه افرادی که در آن پاتوق مصرف بودند آنجا را ترک کردند و دو مرد جوان با دختر در آنجا حضور داشتند، اما حال دختر بد شد و آن دو ترسیدتد. به همین دلیل دختر را که نیمه جان به نظر می‌رسید از پاتوق، ترک موتور سوار و در حوالی شوش رها کردند.
 
دو جوان دستگیر شده گفتند: موقع فرار دختر هنوز نفس داشت و به خاطر اوردوز این بلا سرش آمده است. در نهایت قرار  بازداشت دو متهم صادر شد و با توجه مرگ مشکوک دختر،  نظر پزشکی قانونی درباره مرگ او در ادامه روند رسیدگی به پرونده آنها تاثیر دارد. همچنین قرار است پرونده‌های افراد گمشده اداره پلیس هم بررسی تا شاید ردی از هویت و خانواده دختر 20 ساله پیدا شود.
 
اعتمادآنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv