قیمت کفن در بهشت زهرای تهران سرسام‌آور شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۷۰۱
تاریخ انتشار: 2024 May 29    -    ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
مبلغ "کفن" را که از متصدی غرفه فروش بهشت زهرا پرسیدم؛ پاسخ، شوکه‌کننده بود: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان!
خاطرات یک شهروند از پرداخت هزینه‌های مربوط به خدمات در سالن عروجیان بهشت‌ زهرا(س): در سالن عروجیان، شروع به انجام کارهای اداری مربوط به خرید قبر، کفن و دفن و انجام تشریفات مربوطه دیگر مثل اقامه نماز میت و رزرو آمبولانس، اکو و مداح و ... می‌شوم. با توجه به سیستماتیک شدن روند امور در دردسرساز نیست.
 
یکی از این مباشران قدم به قدم همراهی‌ام می‌کند تا کار با دقت و سرعت و بدون اشکال پیش برود. در یکی از راهنمایی‌هایش، می‌گوید که بیرون از سالن بروم و از اتاقک کوچک کنار سالن، «کفن و ترمه و پارچه سیاه» تهیه کنم.
 
درخواستم را به متصدی می‌گویم و او بسته آماده شامل موارد گفته شده را به من تحویل می‌دهد. وقتی کارت بانکی‌ام را می‌دهد، به نوشته‌ای روی دیوار اشاره می‌کند که روی آن نوشته شده: لطفاً هزینه‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان را کارت به کارت کنید!
 
پیش خودم فکر کردم مگر قیمت این چند متر پارچه سفید به عنوان کفن چقدر است که بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان خواهد شد! مبلغ را پرسیدم که پاسخ، شوکه‌کننده بود: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان!
 
متصدی غرفه فروش کفن می‌گوید: «قیمت‌ها همین است! از بیرون هم می‌توانید تهیه کنید و اجباری به خرید از اینجا ندارید!» اما مگر می‌شود در این فرصت اندک که میهمانان مراسم تشییع و تدفین در حال رسیدن به بهشت زهرا(س) هستند، رفت و از بیرون کفن تهیه کرد؟
 
خبرآنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv