مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت
کد خبر: ۳۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: 2024 April 17    -    ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت

برای اینکه بتوانید مهاجرت کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید یادگیری زبان می باشد. اینکه چه زبانی را باید برای مهاجرت یاد بگیرید بستگی به نوع مهاجرت شما دارد.

برای مهاجرت های تحصیلی اولویت بیشتر با زبان انگلیسی است مخصوصا در مقاطع ارشد و دکتری، در مقاطع پایین تر همچون مدرسه زبان کشور مقصد بیشتر ملاک می باشد.

برای مهاجرت های کاری یا سرمایه گذاری نیز براساس شرایط مهاجرت باید ببینید که کدام زبان بیشتر مورد نیاز است، زبان کشور مقصد یا زبان انگلیسی شاید هم هر دو زبان نیاز باشد.

چه مدرک زبانی باید برای مهاجرت بگیریم؟

اکثر زبان ها در هر کشور دارای یک آزمون برای دریافت مدرک زبان آن کشور می باشند. اما بیشتر کشورها مدرک زبان انگلیسی را برای مهاجرت قبول می کنند و از شما مدرک آیلتس یا تافل را می خواهند مخصوصا اگر متقاضی تحصیل در خارج از کشور باشید که محبوب ترین مدرک زبانی، آیلتس می باشد.

دریافت مدرک زبان های دیگر نیز براساس شرایط آن کشور می تواند مورد بررسی قرار بگیرد. در بسیاری از مواقع نیاز دارید تا تنها زبان کشور مقصد را یاد گرفته و فقط مدرک زبان انگلیسی را ارائه دهید.

این موضوع را می توانید با توجه به کشوری که می خواهید به آن مهاجرت کنید بررسی کرده و با دریافت مشاوره و کسانی که به آن کشور مهاجرت کردند تصمیم گیری نمایید.

چه سطحی از زبان برای مهاجرت نیاز است؟

سطح زبانی که برای مهاجرت نیاز دارید و در بیشتر کشورها و هر زبانی مورد درخواست می باشد سطح B2 و بالاتر از آن است.

سطح B2، سطحی است که اثبات می کند شما براحتی می توانید در کشور مقصد با افراد ارتباط گرفته در مورد مسائل ساده و پیچیده در حد معقولی صحبت کنید و درک تان از زبان آن کشور بسیار مناسب می باشد و با زندگی در آن کشور بعد از مدتی می توانید سطح خود را در حد یک نیتیو افزایش دهید.

این سطح معمولا از حداقل نمره آیلتس ۶.۵ شروع می شود که در بیشتر مراکز دانشگاهی حداقل نمره قبولی برای مدرک زبان در دریافت پذیرش می باشد.

اما برای درک بهتر از نمره مدرک زبان مورد نیاز باید به شرایط جایی که می خواهید مهاجرت کنید، مراجعه کنید و برنامه خود را براساس آن تنظیم نمایید.

چطور خود را برای آزمون آیلتس آماده کنیم؟

برای اینکه بتوانید خود را برای هدفی که دارید آماده آزمون نمایید باید یک برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشید.

یکی از مهم ترین موارد در این خصوص این است که چه میزان زمان برای شرکت در آزمون دارید و اینکه میزان آشنایی شما از آزمون آیلتس چقدر می باشد و توانایی شما در هر مهارت زبان به چه میزان می باشد.

با توجه به این موارد می توانید برنامه خود را برای مطالعه مشخص کنید و به تقویت و کسب مهارت های لازم برای کسب بهترین نتیجه در این آزمون اقدام نمایید.

شرکت در کلاس آمادگی آزمون آیلتس

کلاس های آمادگی آزمون آیلتس از جمله مواردی هستند که می توانند به متقاضیان این آزمون کمک نمایند تا با یک روند مناسب خود را برای این آزمون آماده کنند.

یکی از مزیت های کلاس های آیلتس این است که شما زیر نظر یک فرد مطلع و مسلط به این آزمون و با توجه به شرایطی که دارید به یادگیری و تقویت مهارت های خود می پردازید.

اینکه شما درست و بدون تلاش های بیهوده و به صورت بهینه به مطالعه مطالب مورد نیاز بپردازید شما را برای رسیدن به نمره دلخواه تان کمک خواهد کرد چرا که اساتید بهترین روش ها را به شما ارائه خواهند داد تا شما نیازی به انجام سعی و خطا در روش ها برای رسیدن به تسلط برای آزمون نداشته باشید.

در کنار کلاس های آمادگی آزمون شرکت در آزمون های آزمایشی به شما بسیار کمک خواهد کرد تا هم با فضای آزمون آشنا شوید و هم از شرایط خود برای شرکت در آزمون اصلی اطمینان حاصل نمایید.

اگر زمانی کمی برای آمادگی آزمون آیلتس ندارید می توانید در دوره های فشرده آیلتس که به صورت خصوصی برگزار می شوند شرکت کنید تا بتوانید نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

کلاس های آمادگی آزمون آیلتس آموزشگاه زبان دهخدا

با توجه به ضرورت و استقبال بیش از پیش زبان آموزان و نیاز آن ها برای دریافت مدرک آیلتس آموزشگاه زبان دهخدا به صورت تخصصی به برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آیلتس می پردازد.

این کلاس ها به صورت هدفمند و کاربردی شما را برای شرکت در آزمون آیلتس برای دریافت بهترین نتیجه با یک برنامه ریزی مدون و آزمون های آزمایشی استاندارد آماده خواهد کرد.

دوره آیلتس فشرده موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری و آنلاین به شکل گروهی و خصوصی برگزار می شوند. در کلاس های آنلاین این موسسه از بهترین پلتفرم آموزشی بهره گرفته تا بتواند با بهترین کیفیت به زبان آموزان عزیز خدمات خود را ارائه نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار