سورپرایز شبانه دولت برای معلمان لو رفت
کد خبر: ۳۱۲۱۷۷
تاریخ انتشار: 2024 April 30    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
bato-adv
bato-adv
هدیه روز معلم امشب واریز می‌شود.
رضا مراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور در مرکز سامد فاصله را با مردم کم می‌کند گفت: برای ما افتخاریست ارتباط با مردم بی‌واسطه باشد تا به عنوان خدمتمگذار در خدمت آنها باشیم و به لحاظ توانایی و شرایطی که در اختیارمان است بتوانیم کاری برای آنها انجام دهیم.
 
سورپرایز شبانه دولت برای معلمان لو رفت
 
واریز هدیه روز معلم به حساب معلمان؛ امشب
 
وی افزود: بعد از اجرای رتبه بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم.
 
دانشجو معلم دیگری نیز در خصوص رفاهیات معلمان، واریز حق التدریسی‌ها و فوق‌العاده ویژه معلمان پرسید که وزیر آموزش و پرورش در جواب گفت: رفاهیات فرهنگیان در سال گذشته هم نداشتیم اما امسال پاداشی به عنوان روز معلم برای فرهنگیان امشب واریز می‌شود.

وی گفت ساماندهی حق‌التدریسی‌ها امسال بهتر از سال‌های قبل بوده که سه ماه آن واریز شده و طی ۲ هفته دیگه ۳ ماه دیگر هم واریز می‌شود و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید هم کلا از این بابت تسویه می‌کنیم. فوق العاده ویژه را هم همه دریافت می‌کنند اما فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی به همه تعلق نمی‌گیرد بلکه به معلم چند پایه، روستایی و شبانه روزی تعلق می‌گیرد.

ایسنا

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv