با خطرناک‌ترین هکرهای دنیا آشنا شوید+عكس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۹۷۲۴
تاریخ انتشار: 2016 March 03    -    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
اگر اهل دنیای فناوری و اینترنت باشید حتما شنیدن نام بزرگ‌ترین هکر های جهان برای شما جذابیت خواهد داشت. هکرهایی که با نام‌های کلاه سفید و سیاه شناخته شدند. هکرهای کلاه سیاه یا Cracker ها به افرادی می‌گویند که با دانش و اطلاعات خود به دست‌کاری و جاسوسی سیستم و پخش ویروس می‌پردازند.

در یک جمله هکرهای کلاه سیاه مخرب هستند و نفوذ آنها به سیستم یک تهدید جدی و خطرناک محسوب می‌شود. حال فرصت را غنیمت شمردیم تا شما را با پنج نفر از بزرگ‌ترین هکرهای کلاه سیاه جهان آشنا کنیم:

Jonathan James معروف به c۰mrade در سن ۱۵ سالگی مهم‌ترین شبکه ناسا را هک کرد که نتیجه آن وارد کردن خسارات ۱.۷ میلیون دلاری بود. او در سال ۲۰۰۷ دست به خودکشی زد.

Kevin Mitnick یکی از قهارترین هکرهای جهان است که خطوط ایستگاهی رادیویی لس آنجلس را هک کرد و اکنون رئیس دفتر امنیت سایبری LLD است.
 

Albert Gonzalez  که موفق شد  ۱۷۰ میلیون شماره کارت اعتباری و عابر بانک را به‌دست آورد   و در سال ۲۰۱۰ به ۲۰ سال زندان محکوم ش.د

Kevin Poulsen که خطوط تلفنی برنامه تلویزیونی را به شکل مرموزی مختل کرد و پس از آزادی به خبرنگاری مشغول شد.


Gary McKinnon معروف به Solo  توانست در طی ۱۳ ماه ۹۷ سیستم کامپیوتری نیروهای مسلح ایالات متحده را هک کند که نتیجه آن خرابی ۳۰۰ کامپیوتر و ۷۰۰ هزار دلار هزینه بود.

 باشگاه خبرنگاران
 
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv