صداوسیما به چه زبانی بگوید، مخاطب ندارد؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۴۵۸۹
تاریخ انتشار: 2023 July 06    -    ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نصب بیلبورد سریال تلویزیون در سطح شهر حاوی این نکته مهم است که صداوسیما می‌داند حتی بیلبوردهای کنار اتوبان تاثیرگذار تر از تبلیغات این سریال‌ها در خود تلویزیون است.
نصب بیلبورد سریال تلویزیون در سطح شهر حاوی این نکته مهم است که صداوسیما می‌داند حتی بیلبوردهای کنار اتوبان تاثیرگذار تر از تبلیغات این سریال‌ها در خود تلویزیون است.
 
صداوسیما به چه زبانی بگوید، مخاطب ندارد؟
 
 
تلویزیون مدیومی است که پتانسیل گسترش مخاطب میلیونی دارد و می‌تواند بر میلیون‌ها نفر تاثیر بگذارد و خود یک منبع مهم برای تبلیغ و شناساندن هر محصول یا کالایی در سطح جامعه است، از محصولات فرهنگی گرفته تا صنعتی و ...
 حال این تلویزیون برای سریال‌های خودش هم به جای بهره بردن از امکانات فراوانی که در اختیار دارد رو به این آورده است که بیلبوردهای تبلیغاتی برای آنها در سطح شهر تهران اجاره کند!
 
صداوسیما به چه زبانی بگوید، مخاطب ندارد؟
 
همین الان سریال سوران در سطح شهر تهران بیلبورد دارد و قبل از آن هم سریال گیلدخت، مستوران، حبیب و ... همین کار را کرده‌اند و قشنگ در زیر آن نوشته پخش از شبکه (مثلا ۳) هر شب ساعت ...
صداوسیما به چه زبانی بگوید، مخاطب ندارد؟
 
تلویزیون با گستردگی مخاطب چند میلیونی به بیلیورد کنار اتوبان قافیه را باخته است که در روز نهایتا چند ده هزار نفر سوار بر ماشین از کنارش عبور می‌کنند.
 
کار به جای رسیده است که رسانه‌ای چون خبرگزاری فارس هم به تلویزیون و علی الخصوص بخش سریال سازی آن حمله تند کرده است.
صداوسیما به چه زبانی بگوید، مخاطب ندارد؟
 
حال باید از مدیران صداوسیما بپرسیم: دیگر چه در توان دارید برای فراری دادن مخاطب؟
عصرایران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv