ربودن مرد سرشناس تهرانی به دست پدر و پسر جوان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۵۹۲۳۴
تاریخ انتشار: 2022 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پدر و پسر جوان در سناریوی خشن مرد ثروتمند را ربوده و دست به سرقت میلیاردی زدند.

رسیدگی به شکایت مرد سرشناس و ثروتمند تهرانی با موضوع آدم ربایی و سرقت اموال از منزلش از مدتی قبل در دستور کار عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. این فرد در صدر شکایت خود اظهار داشت: نزدیک غروب در خانه خود بودم که زنگ در را زدند ۲ سارق با لباس مبدل مامور پلیس حکم جلب قلابی را به من نشان دادند و من را ربوده و یک خانه متروکه منتقل کردند. سپس کلید منزلم را از من گرفتند و در حالی که من را حبس غیرقانونی کرده بودند وارد منزلم شدند 

 
 

آدم ربایان مرد سرشناس را در نقطه خارج از شهر رها کردند و سپس مشخص شد مقداری از اموال او و ماشین شاسی بلندش را به سرقت برده بودند. همچنین کارت های بانکی مرد سرشناس را خالی کردند.  بلافاصله تحقیقات پلیسی و قضایی جهت شناسایی و دستیگری متهمان آغاز شد. و سرانجام آنها در یک عملیات ضربتی به دام پلیس افتاده و تحت بازجویی قرار گرفتند. مشخص شد سارقان پدر و پسری بودند که از مدتی قبل خانه شاکی را تحت نظر گرفته و سرانجام نقشه خود را عملی کردند.

بنا بر این گزارش متهمان تحت اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار دارند تا مشخص شود که از سوی افرادی اجیر شده بودند یا نه و همچنین درصورت داشتن همدستان احتمالی آنها شناسایی شوند.

رکنا

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv