فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۰۳‍
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۰۱۶۴
تاریخ انتشار: 2022 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.  مدتی است که احساس می‌کنید زندگی یکنواختی دارید. این شرایط در سال تولدتان تغییر می‌کند. در این سال اتفاقهای هیجان انگیزی در زندگی شما میفتد. این اتفاقها را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. بهار که از راه رسید شرایطی برای پیشرفت در کار مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حتی برای لحظه‌ای از شکار موقعیتها غافل نشوید. در ماه خرداد یکی از دوستان یا اعضای خانواده در بستر بیماری میفتد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. خطری در شهریور سال آینده در کمین شما نشسته است. به صلاح شماست که در این ماه شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. پاییز سال آینده با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این کارها شما را از پا بیندازد. روحیه‌ای خستگی ناپذیر دربرابر کارها داشته باشید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. دی ماه زمان عاشقی شماست. در این ماه با عشقی جگرسوز روبه‌رو می‌شوید. این عشق را جدی بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. ماه بهمن ممکن است کالای باارزشی را گم کنید. در این ماه بیشتر مواظب مال‌و‌اموال خود باشید و چشم‌ از داراییهایتان بر ندارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.

file+(1)

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه آماده شنیدن مشکلات آنها هستید. چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌قدوبالا روشن خواهد شد. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.

 

file+(2)

 یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید.  رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و نیازمند پرستاری شما است.

 

file+(3)

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  امروز فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

 

file+(4)

منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاوردهای خود در زندگی را نادیده نگیرید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. مدتی است که چیز گران‌بهایی را گم‌ کرده‌اید و حسابی ناراحت هستید، امروز به صورت کاملا اتفاقی این چیز پیدا می‌شود و ناراحتی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. توجه شما به همسر یا عشق‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

 

file+(5)

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.

 

file+(6)

سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. مسافرتی مهیا شده، اما حوصله سفر ندارید و می‌خواهید آن را به آینده موکول کنید. بهتر است بار این سفر را ببنید و به جاده بزنید. مطمئن باشید در این سفر به اندازه‌ای به شما خوش می‌‌گذرد که روحیه پیدا می‌کنید و از اینکه راهی سفر شده‌اید خوشنود خواهید شد. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید.

 

file+(7)

روزی همراه با ناراحتی و نگرانی در پیش‌روی شما است. اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.   دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید.

 

file+(8)

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آید و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست.  به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید.

 

file+(9)

حال خوشی ندارید و احساس کسالت می‌کنید، قبل از اینکه حال‌تان وخیم‌تر شود فکری به حال سلامتی‌تان بردارید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.  انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحال‌تان را فراهم می‌کند.  شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند.

 

file+(10)

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. اسباب‌کشی در راه دارید و این تغییر خانه‌و‌کاشانه به نفع‌تان تمام خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید.  زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. 

 

file+(11)

روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. خبری خوشحال‌کننده از یکی از یکی از فامیل‌های دور به دست شما می‌رسد.  با ارتباط با افراد خلاق و نوآور، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

 

file+(12)

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. مدتهاست که از بزرگان فامیل عیادت نکرده‌اید. فرصتی از روز را به دلجویی و عیادت از بزرگان فامیل اختصاص دهید و جویای حال اعضای خانواده باشید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

 

 
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv