سالی چند نفر از ایران می‌روند؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۱۹۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 23    -    ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
«امید» کلمه‌ای که این روزها شاید در ظاهر به کمرنگ‌ترین حالت خود رسیده باشد و این امر را می‌توان از افزایش مهاجرت‌ها با کشورهای مختلف و خروج میلیاردها دلار به بهانه خرید ملک در کشور همسایه به وضوح مشاهده کرد.

آرمان ملی نوشت: «امید» کلمه‌ای که این روزها شاید در ظاهر به کمرنگ‌ترین حالت خود رسیده باشد و این امر را می‌توان از افزایش مهاجرت‌ها با کشورهای مختلف و خروج میلیاردها دلار به بهانه خرید ملک در کشور همسایه به وضوح مشاهده کرد.

طبق آمارها از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ حدودا ۵۰۰ هزار نفر به تعداد مهاجران ایرانی اضافه شده است. در واقع به‌طور متوسط، هر ساله ۵۰ هزار نفر از شهروندان ایرانی مهاجرت کرده‌اند! بخش مهمی از این مهاجرت، طی همین چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

در واقع می‌توان گفت که سیل مهاجرت در ایران، در یکی دو سال اخیر به سونامی مهاجرت تغییر پیدا کرده است و دلیل اصلی آن کاهش امید به آینده در کشوری است که به «مرز پرگهر» شهرت دارد.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
2
تا وقتی اصلاحات اساسی تو این کشور برقرار نشه همین آش هست و همین کاسه....عربستان رو نگاه میکنم حسرت میخورم چجوری داره این همه اصلاحات رو توی کشورش پیدا می‌کنه...اونا میدونن نفت همیشگی نیست درهای اقتصاد کشورشونو به روی دنیا باز کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
2
2
به مرز پر گهر شهرت داشت
زمانی که معیار تصدی مشاغل مدیریتی و پزشکی , علم و دانش و تخصص بود نه سهمیه هایی که سبب جایگزینی افراد با توان کمتر و دانش پایین تر شدند و هزینه های بیشماری برای کشور ایجاد نمودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
1
3
میدانی چرا؟
یک بررسی ساده کنید و ببینید چند درصد کارمندان سازمانها و نهادهای ایران، از دانشگاههای دولتی مدرک گرفته اند؟!!
همه از دانشگاههای چلغوز آباد مدرک گرفتند و بواسطه پارتی در ادارات مشغول کار شده اند و با تصمیمات غیر کارشناسی, آینده مملکت را به فنا خواهند داد.
آنوقت فارغ التحیلان دانشگاههای دولتی بدلیل نداشتن پارتی، یا مشغول کار در بخش های خصوصی هستند یا در حال مهاجرت به اروپا و آمریکا.
!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv