دانستنی هایی از عمل جراحی برای افزایش قد
کد خبر: ۲۲۲۰۰۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰

دانستنی هایی از عمل جراحی برای افزایش قد

 عمل جراحی برای افزایش قد یکی از عمل های سختی است که برخی از افراد جهت  دستیابی به آرزوی خود و رهایی از معضل قد کوتاهی دست به آن می زنند. یکی بزرگترین معضلاتی که افراد قد کوتاه با آن رو به می شوند مشکلات روحی و روانی است.

 عمل جراحی برای افزایش قد یکی از عمل های سختی است که برخی از افراد جهت  دستیابی به آرزوی خود و رهایی از معضل قد کوتاهی دست به آن می زنند. یکی بزرگترین معضلاتی که افراد قد کوتاه با آن رو به می شوند مشکلات روحی و روانی است. زیرا این افراد مدام با تصور قد  خود و مقایسه با دیگران خود را  ضعیف شمرده و در معرض مشکلات روحی ناشی از این تفکر قرار می گیرند. در این مقاله می خواهیم در رابطه با عمل جراحی قد برای شما عزیزان سخن بگویم لطفا شما نیز تا انتها با ما همراه شوید.

عمل جراحی برای افزایش قد

بررسی علمی شرایط عمل جراحی برای افزایش قد

از لحاظ علمی افزایش قد دختران و پسران تحت فعالیت هورمونی به نام هورمون رشد در بدن کنترل می شود. معمولا فعالیت طبیعی این هورمون تا سنین خاصی بوده و فعالیت بعد از این سنین نیز یک نوع اختلال در بدن به شمار می رود.

پس از رسیدن دختران و پسران به سن خاصی فعالیت هورمون رشد متوقف شده و به قول معروف صفه رشد استخوان ها و افزایش قد نیز دیگر متوقف می شود.  معمولا قطع ترشح هورمون رشد و بسته شدن صفحه رشد در دختران بین ۱۵ تا ۱۶ سالگی و در پسران بین ۱۷ تا ۲۰ سالگی رخ می دهد.

بنابراین مصرف داروها محرک رشد که در بسیاری از رسانه های و تبلیغات ما مشاهده می کنیم که ادعا بر افزایش قد در سنین حتی ۳۵ سالگی دارند فقط در حد تبلیغات و دروغ محض می باشد.

معمولا تنها راه افزایش قد پس از عبور از سنین رشد و بسته شدن صفحات رشد استخوانی چه در دختران و چه در پسران عمل جراحی برای افزایش قد است. در رابطه با این موضوع که عمل جراحی برای افزایش قد تا چه حدی واقعیت و امکان دارد باید گفت که این عمل یک نوع عمل شدنی بوده و افراد زیادی در دنیا نیز آن را تجربه کرده اند. اما نکته ای که در رابطه با این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد این است که عمل جراحی برای افزایش قد یک عمل فوق العاده تخصصی بوده و تنها افراد متخصص و کار کشته در این حوزه به خوبی قادر هستند از پس آن بربیایند.

عمل جراحی برای افزایش قد در ایران

بسیاری از افراد که از معضل کوتاهی قد و مشکلات ناشی از آن رنج می برند همواره این دغدغه را دارند که آیا انجام عمل جراحی برای افزایش قد در کشور ایران نیز امکانپذیر می باشد. جهت پایان بخشیدن به دغدغه این عزیزان باید بگویم که در کشور ما نیز قریب به ۲۰ سال است که عمل مرکز افزایش قد دایر شده و تا کنون نیز چند صد نفر در کشور این عمل جراحی را انجام داده و به رویای افزایش قد دست یافته اند.

لازم به ذکر است که موفقیت عمل جراحی برای افزایش قد در کشور به حدی خوب و رضایت بخش بوده که حتی تا کنون ده ها نفر از اتباع خارجی نظیر انگلیس و اتریش و ... کشور ما را برای این عمل جراحی انتخاب کرده و تحت جراحی افزایش قد قرار گرفته اند.

خوشبختانه در مراکز عمل جراحی افزایش قد موجود کشور ما متخصصان این حوزه از به روزترین دانش و روش های حال حاضر بهره جسته و این عمل را به بهترین شکل ممکن بر روی متقاضیان انجام می دهند. جالب است بدانید حتی برخی از مراکز عمل جراحی برای افزایش قد فعال در کشور دارای بیشترین رکود انجام عمل جراحی در دنیا هستند.

جهت انجام عمل جراحی افزایش قد چه باید کرد؟

همانطور که گفتیم انجام عمل جراحی برای افزایش قد یکی از عمل های تخصصی بوده و فقط در حوزه تخصص مراکز خاصی که دارای تجربه و مهارت کامل در این حوزه می باشند امکان پذیر هست.

معمولا متخصصین این حوزه اولین اقدامی را که برای متقاضی لازم می دانند، دادن مشاوره به آن است. متقاضی عمل جراحی برای افزایش قد باید قبل از هر چیزی از پیامد خواسته خود مطلع گردد. البته امروزه مراکز عمل جراحی افزایش قد سعی می کنند این مشاوره ها را به صورت آنلاین به متقاضیان ارائه دهند تا افراد راحت تر بتوانند فرایند لازم برای خواسته خود را طی کرده و تصمیم قطعی و نهایی خود را برای حضور در مرکز مورد نظر به منظور جراحی افزایش قد بگیرند.

پس از دریافت مشاوره، و تصمیم نهایی متقاضی به مرکز مورد نظر مراجعه کرده و سایر اقدامات لازم که شامل اندازه گیری قد، اندازه گیری وزن و انجام عکس های رادیولوژی نیز صورت گرفته و فرد آماده عمل جراحی می شود.

پس از آنکه عمل جراحی به اتمام رسید یک دستگاه افزایش دهنده به منظور کنترل درد به فرد متصل می گردد. این کار کمک می کند افراد این مرحله را تا زمان رسیدن به بهبودی کامل که حدود ۳ ماه زمان می برد راحتر طی کنند.

عوارض عمل جراحی برای افزایش قد

یکی از مهمترین چالش های متقاضیان عمل جراحی برای افزایش قد عوارض ناشی از آن است. اما آیا واقعاً عمل افزایش قد با عوارض به همراه می باشد. در پاسخ می توان گفت که با بررسی زندگی افرادی که تحت این عمل قرار گرفته اند حجم زیادی از نگرانی ها مرتفع می گردد. زیرا تقریبا تمامی آن ها همچون افراد عادی مشغول زندگی روزمره خود هستند و هیچگونه ناراحتی و اظهار پشیمانی از کاری که انجام داده اند ندارند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که عمل جراحی افزایش قد با عوارض خطرناک و بدی به همراه نیست.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
9
ای کیو چرا راجب عملش ننوشتی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
چون ساده ترین توضیح از نحوه عمل باعث میشد حباب تخیل فانتزی مخاطب که با یک عمل ساده میشود بلند قد شد ، میترکد !!
اگر علاقه مند هستید بصورت جدی در اینترنت سرچ کنید و نحوه و تبعات عمل را ببینید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
3
لطفا ساده اندیش نباشید ، این عمل اصلا ساده نیست . اینگونه رپرتاژ آگهی زدن هم اخلاقی نیست. چقدر ساده در جمله انتهایی عنوان شده که عارضه بدی ندارد !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
3
بعد از روغن بنفشه افزایش قد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
1
آگهی تبلیغاتی از این چرندتر ندیده بودم.
آخرین اخبار