جدیدترین قیمت‌های خرید خانه در محله‌های مرفه نشین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۰۱۴۲
تاریخ انتشار: 2021 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

تحقیقات میدانی از بازار مسکن خبر از آن می‌دهد که معاملات خرید و فروش مسکن در شهر تهران کاهش یافته است. بررسی ها نشان می‌دهد در روزهای اخیر تغییر قیمت های پیشنهادی برخی از فروشندگان در بازار مسکن منجر به مقاومت تقاضا برای خرید آپارتمان شده است.

جدیدترین قیمت‌های خرید خانه در محله‌های مرفه نشین

بخش زیادی از فروشنده‌های مسکن این روزها واحدهای مسکونی را از طریق وب سایت های درج آگهی ملک و فضای مجازی به بازار عرضه می‌کنند. از این رو متقاضیان خرید و یا اجاره مسکن قبل از مراجعه به آژانس های املاک ابتدا به وب سایت های درج آگهی مراجعه می‌کنند.

 

شابش، وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه‌ی درج آگهی ملک فعالیت می‌کند. متقاضیان خرید و یا اجاره مسکن می توانند با مراجعه به این وب سایت ملک مورد نظرشان را در هر نقطه‌ی از ایران جستجو کنند. علاوه بر جستجوی ملک در وب سایت شابش، می توانید از جدیدترین قیمت های خرید خانه در تهران و کرج مطلع شوید. جدیدترین آگهی های ملکی را مشاهده کنید و با مشاورین املاک مورد اعتماد در منطقه ارتباط برقرار کنید.

 

با وجود افزایش قیمت ها در بازار مسکن تهران همچنان شاهد انجام معاملات در محله های مرفه نشین هستیم. طبق آمار منتشر شده از جانب بانک مرکزی مبنی بر معاملات انجام شده در بازار مسکن در منطقه ۳ شهرداری تهران ۱۹۵ معامله و متوسط قیمت فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی ۵۸۶۳۶۵ هزار ریال گزارش شده است.

 

محله میرداماد

بلوار میرداماد، یکی از بلوارهای زیبا و نسبتا عریض در شهر تهران است. این بلوار از سمت شرق به خیابان شریعتی و از سمت غرب به خیابان ولی‌عصر ختم می‌شود. قیمت خرید آپارتمان در میرداماد بسیار بالاست و جزو محله‌های گران قیمت در تهران محسوب می‌شود. بلوار میرداماد یکی از محله‌های پر اهمیت در حوزه تجارت شهر تهران است که شرکت های بسیار زیاد و خانه های لوکسی را در خود جای داده است. میدان مادر، مهم ترین و پر ترافیک ترین خیابان این محله بشمار می‌رود.

 

متوسط قیمت خریدخانه ( یک متر مربع ) در محله میرداماد

قیمت خرید خانه زیر ۵ سال ساخت ۸۰.۰۴۰.۰۰۰ تومان

قیمت خرید خانه ۵ تا ۱۰ سال ساخت ۶۷.۲۶۰.۰۰۰ تومان

قیمت خرید خانه ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت ۵۵.۵۲۰.۰۰۰ تومان

 

محله جردن

جردن یکی از محلات تهران است که دسترسی‌های قابل توجهی به خیابان ها و محلات اصلی تهران دارد. این محله در موقعیت شمالی تهران قرار گرفته و دسترسی‌های مناسبی به شاهراه‌های اصلی تهران دارد. این محله دارای آپارتمان های مسکونی با سال‌های ساخت متفاوت است. اما در کل خرید آپارتمان در جردن بسیار گران است و جزو مناطق مرفه نشین تهران محسوب می‌شود. دسترسی از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به منطقه جردن به سهولت دسترسی به مناطق دیگر تهران است اما ترافیک این خیابان برای شهروندانی که تمایل به استفاده از خودروی شخصی دارند، کار را سخت تر کرده است. ترافیک خیابان جردن تقریبا یک ترافیک همیشگی است و بخاطر وجود شرکت‌های خصوصی و مراکز خرید، بحران جای پارک هم یک بحران دائمی در این محله به شمار می‌آید. با این حال و با توجه به رفت و آمدهای بسیار در خود خیابان جردن، این محله در خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی، محله‌ی آرامی است.

 

متوسط قیمت خریدخانه ( یک متر مربع ) در محله جردن

قیمت خرید خانه زیر ۵ سال ساخت ۷۷.۸۹۰.۰۰۰ تومان

قیمت خرید خانه ۵ تا ۱۰ سال ساخت ۶۹.۳۳۰.۰۰۰ تومان

قیمت خرید خانه ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت ۵۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان

 

محله پاسداران

محله پاسداران یکی از محله های بسیار محبوب در منطقه ۳ تهران است. خرید آپارتمان در پاسداران بسیار گران قیمت است و همین موضوع هم باعث می‌شود که برخی از افراد اجاره آپارتمان در این محله را به خرید آن ترجیح دهند. از بخش های مهم محله پاسداران می‌توان به ضرابخانه اشاره کرد. ضرابخانه از قدیمی ترین روستاهای اطراف تهران بوده است. دلیل نام گذاری آن به ضرابخانه، دایر شدن کارخانه ضرب سکه در دوران ناصرالدین شاه در این محل بوده است. آب و هوای بسیار عالی، دسترسی راحت به امکانات رفاهی، وجود خانه‌ های متنوع و متراژ بالا، کنار هم قرار گرفتن بافت سنتی و مدرن از ویژگی های مهم سکونت در این محله است.

 

متوسط قیمت خریدخانه ( یک متر مربع ) در محله پاسداران

قیمت خرید خانه زیر ۵ سال ساخت ۷۶.۵۱۰.۰۰۰ تومان

قیمت خرید خانه ۵ تا ۱۰ سال ساخت ۶۰.۷۲۰.۰۰۰ تومان

قیمت خرید خانه ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت ۵۵.۸۹۰.۰۰۰ تومان

 

اگر به‌دنبال خرید و یا اجاره آپارتمان هستید، به وب سایت شابش مراجعه کنید و ملک مورد نظرتان را هوشمندانه جستجو کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv