نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۰۷۰۶
تاریخ انتشار: 2021 January 09    -    ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
استقلال، شجاعت، آزادی، از قوانین سبک فراموش نشدنی بوهو است؛ و روشنایی همه چیز در طراحی فضای داخلی است. ما به اتفاق یک متخصص، جنبه‌های اصلی سبک بوهو را بیان می‌کنیم. سبک Boho در مد چندین جهت را همزمان ترکیب می‌کند. پس چرا ما از سبک بوهمی شیک در فضای داخلی خانه خود استفاده نکنیم؟

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان«تابناک با تو» - استقلال، شجاعت، آزادی، از قوانین سبک فراموش نشدنی بوهو است؛ و روشنایی همه چیز در طراحی فضای داخلی است. ما به اتفاق یک متخصص، جنبه‌های اصلی سبک بوهو را بیان می‌کنیم. سبک Boho در مد چندین جهت را همزمان ترکیب می‌کند. پس چرا ما از سبک بوهمی شیک در فضای داخلی خانه خود استفاده نکنیم؟ به همراه طراح Veronika Gribova، در حال بررسی این موضوع هستیم و می‌فهمیم که چگونه می‌توان این طراحی سازمان یافته را که از ویژگی‌های نسل جوان و خلاق است، ایجاد کرد.

فضای داخلی به سبک boho از هرگونه قانون پذیرفته شده‌ای که به طور سنتی هنگام ایجاد یک طرح اعمال می‌شود، سرپیچی می‌کند. حتی اگر تصمیم گرفته شود که هنگام تزئین اتاق همه رنگ‌ها و سایه‌ها مخلوط شود، نباید از این ترس داشت. در یک آپارتمان که تصور هرج و مرج را ایجاد می‌کند، همه چیز باید از قبل تا کوچکترین جزئیات فکر شود.

مشاوره مفید! هرچه از منابع نور محلی به روش‌های مختلف بیشتر استفاده شود، بهتر است.

سبک بوهو در فرانسه متولد شد، و به لطف دانشجویان خلاق که علاقمند به سبک زندگی روستایی بودند محبوبیت پیدا کرد. تمایل به ایجاد فضای دنج در خانه، روشنایی، اصالت و غنای فرهنگی خاصیت اصلی به فضای داخلی به سبک boho -را اضافه کرده است. یک پروژه طراحی boho می‌تواند در هر فریمی باشد. سبک بوهو هیچ مرز مشخصی ندارد، به سبک خاصی پایبند نیست؛ و حتی ویژگی‌ها را فقط می‌توان به صورت شرطی تعیین کرد.

فقدان فن آوری و روند مدرن

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

اگر آرزو دارید فضای داخلی به سبک boho طراحی کنید ، اسباب های مدرن ، لوازم خانگی فوق العاده شیک ، پیگیری روندهای اصلی در طراحی داخلی را فراموش کنید. اتاق نشیمن و اتاق خواب دارای اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان ساده و به سبک کلاسیک یا روستایی خواهند بود. بیشتر اوقات ، این قاب از مواد طبیعی ساخته شده است ، که با حکاکی های عتیقه و تودوزی های رنگارنگ تزئین شده است. می توانید در اتاق نشیمن یک مبل گرد گردن دار ، صندلی های چرمی مدرن ، یک کشو به سبک پرووانس و یک صندلی حصیری پیدا کنید - در اینجا جای تعجب ندارد. سبک boho سطوح براق و آینه کاری شده ، روکش ها و اتصالات کرومی را قبول نمی کند.

دکوراسیون و منسوجات فراوان

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

علی رغم این واقعیت که فضای داخلی شما با جزئیات بیش از حد پر خواهد شد ، تفاوتی بین شلوغی ، هرج و مرج و تصمیم گیری متفکرانه یک طراحی خوب وجود دارد. این دقیقاً همان چیزی است که بوهو را از سایر سبک ها متمایز می کند.

کشوها و قفسه ها مملو از جعبه ، قاب عکس ، گلدان و کاسه های سفالی برای نگهداری وسایل کوچک ، کتابها و مجلات است. دیوارها با نقاشی و پانل های روشن تزئین شده اند ، به هر حال ، این می تواند هم نقاشی کودکان باشد و هم کارهای گلدوزی یا کشیده شده ، و همچنین نقاشی یا گرافیک حرفه ای باشد. طاقچه های پنجره ها با گلدان های حصیری و سفالی با گیاهان طبیعی پوشانده شده و سقف آن را با لوستر تزئین کرده اند که می توان آن را با شیشه های رنگی یا منجوق تزئین کرد.

بیشتر اوقات ، افراد خلاق که از نشان دادن تخیل و آزمایش نمی ترسند این گزینه را برای طراحی مسکن انتخاب می کنند. تفاوت اصلی بین جهت ، ترکیبی هماهنگ از سبک های مختلف است. اقامتگاه هایی که به این سبک طراحی شده اند ، دنیای درونی مالک را منعکس می کنند و فضایی را برای خلاقیت ایجاد می کنند.

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

همین دکوراسیون در مورد منسوجات نیز وجود دارد - بافت های مختلف ، سایه ها ، بافت. روکش های خزدار برای صندلی ها ، روتختی های تکه ای ، کیسه های ساتن ، پارچه های نخی ، پرده های مخملی ، روکش صندلی های پارچه ای. عناصر نساجی در سبک بوهو به شما امکان می دهد یک فضای داخلی بوهمی را در مفهوم کلی ایجاد کنید.

یک پالت متنوع و همزمان سایه های طبیعی

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

انتخاب در اینجا فقط به سلیقه شما بستگی دارد. شما می توانید با پوشاندن آن با رنگ بنفش ، نارنجی ، فیروزه ای ، بنفش یا سبز روشن روی یکی از دیوارها ایجاد کنید و به آن نقش اصلی را در اتاق بدهید. یا رنگ های خنثی را به عنوان پایه انتخاب کنید: سفید ، کرم ، بژ و یک پالت رنگی متنوع را برای منسوجات ، مبلمان و دکور انتخاب کنید.

هیچ قانونی اصلی وجود ندارد . اما برای اینکه سبک boho حداقل کمترین حد و مرز را پیدا کند ، طراحان آن را به سه سبک زیر تقسیم کردند:

سبک بوهو کلاسیک

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

شورش رنگ ها تعصب کلاسیک ها را متعادل می کند. انگیزه های قومی در اینجا برجسته می شود: نقش های گل ، جزئیات رنگارنگ ، شنل مخملی و پرده های توری ، همراه با مدل های مبلمان کلاسیک - از رئوس مطالب دقیق و روشن مبل گرفته تا میزهای قهوه گرد و میزهای کناری با یک سطح آینه دار.

Boho eco

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

فضای داخلی کلاسیک boho به طور هماهنگ اشیا ساده و غیر معمول را ترکیب می کند.

کلاسیک های بوهو. طراحی داخلی باید ترکیبی هماهنگ از اشکال کلاسیک را ارائه دهد ، که با پارچه های سنتی تکمیل می شود: ملیله ، ابریشم و مخمل. مناسب است که از اضافات قومی به شکل صفحه و فرش هایی با الگو استفاده شود. بوهو کلاسیک سایه های طبیعی مانند زرد ، نارنجی ، سبز ، شن و ماسه را ترجیح می دهد ، که با چاپ های گل تکمیل می شوند.

هیپی بوهو. این مکان معمول ترین مقصد در بین جوانان محسوب می شود و شامل تمام ویژگی های مشخصه Bohemia است. در اینجا می توانید انبوهی از رنگهای روشن ، ترکیبی غیر معمول از پارچه و توری را مشاهده کنید. حاشیه ، نقوش گل و زیور آلات از عناصر اساسی جزئیات پارچه ای به حساب می آیند. فضای داخلی باید حاوی تعداد زیادی از عناصر تزئینی باشد ، مانند:

جعبه ها؛
مجسمه ها
شمع و آویز؛
لوازم جانبی روزانه.

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان


هنگام تزئین داخلی ، از مواد طبیعی یا تقلید از آنها استفاده می شود: چوب ، سنگ ، آهن ، چرم. در منسوجات ، پارچه و پنبه اغلب وجود دارد ، اما گاهی اوقات نیز می توان ابریشم پیدا کرد. نکته مثبت سبک boho eco این است که تمام مواد بی خطر هستند و با گل های تازه احاطه شده اند و مبلمان حصیری فضای خاصی را در آپارتمان شما ایجاد می کنند.

زرق و برق و تجملات سبک بوهو

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

جالبه! تصویر اولین نمایندگان بوهمیا مجموعه عناصری بود که آنها در طول سفر در کشورهای مختلف به دست آوردند.

توری ، پر ، بدلیجات ، خز و عتیقه - همه تجملات خیالی در یک سبک دوباره به هم پیوند می دهند. یک آینه بزرگ از کف تا سقف تهیه کنید ، آن را با روبان های ساتن یا مهره های مروارید تزئین کنید ، یک میز کنار تخت را در اتاق خواب قرار دهید و بطری های عطر مورد علاقه خود ، گلدان های گل عتیقه ، کتابها را روی آن قرار دهید.

سبک بوهو در طراحی داخلی: نحوه ایجاد فضای بوهمی در آپارتمان

سبک بوهو در دهه ۶۰ قرن گذشته توسط هیپی ها رایج شد.

 

زمان اصلی شکل گیری سبک بوهو ، شیک و مدرن ، پایان دهه ۹۰ است. قرن نوزدهم در این زمان ، پایه های سبک نه تنها در لباس ، بلکه در طراحی خانه ها و آپارتمان ها نیز ظاهر می شود. در اولین عکس های داخلی boho-chic ، در نگاه اول ، ترکیبات عجیبی را می بینید که در آن پرده هایی از شال های قدیمی ، دیوارهای تزئین شده با فرش و موزاییک به سبک شرقی ، انواع اشیا آیینی قومی و مبلمان وجود دارد.

تفاوت اصلی در رنگهای روشن داخلی: قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی روشن ، فیروزه ای و سایه های دیگر بود. در این زمان ، افراد مرتبط با فرهنگ "بوهمی" خوانده می شوند: نوازندگان ، بازیگران و هنرمندان.


نکته اصلی : به یاد داشته باشید در سبک بوهو مهم است که فضای داخلی صاحبان را خوشحال کند و آنها تصمیم بگیرند از دکوراسیون آپارتمان معمولی دور شوند و به طور مستقل تعیین کنند که طراحی چه چیزی برای آنها زیبا است. بنابراین از خاص شدن و ایجاد فضای داخلی منحصر به فرد خود نترسید.

منبع: سیارک

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv