هدیه‌های فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی می‌دهند
کد خبر: ۱۸۸۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 September 02    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
...پس کمی در حق خودتان سخاوت به خرج دهید و باور کنید که سزاوار بهترین‌ها هستید. باید در سال، به مناسبت‌های مختلف خودتان را خوشحال کنید و برای سپاسگزاری، هدیه‌ای برای خوتان بخرید. این کار فقط یک حرکت نمادین نیست و در روحیه و اشتیاق شما در زندگی، تأثیر بسزایی دارد. فراموش نکنید شما برای شاد زیستن و داشتن حال خوب، فقط به خودتان نیاز دارید.

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند«تابناک با تو» - برای آنکه حال خوب داشته باشید و اعتماد به‌ نفس تان افزایش پیدا کند، اول از همه باید خودتان را دوست داشته باشید. هر شخصی که خودش را دوست داشته باشد و به نیازهایش احترام بگذارد، بی‌شک به اطرافیان خود عشق و محبت بیشتری انتقال می‌دهد و زندگی بانشاط‌تری دارد. پس کمی در حق خودتان سخاوت به خرج دهید و باور کنید که سزاوار بهترین‌ها هستید. باید در طول سال، به مناسبت‌های مختلف خودتان را خوشحال کنید و برای سپاسگزاری، هدیه‌ای برای خوتان بخرید. این کار فقط یک حرکت نمادین نیست و در روحیه و اشتیاق شما در زندگی، تأثیر بسزایی دارد. فراموش نکنید که شما برای شاد زیستن و داشتن حال خوب، فقط به خودتان نیاز دارید. می‌توانید در طول سال، حال خوب را به خودتان هدیه دهید. ما چند پیشنهاد فوق‌العاده برای خرید هدیه مخصوص خودتان داریم. با ما همراه باشید.

۱. دفتر کارتان را نونوار کنید

احتمالا خیلی وقت است که دفتر کارتان فضایی تکراری شده است و دلتان فضایی تازه و پرانرژی می‌خواهد. یک ایده نو برای تغییر دکوراسیون دفنر کارتان بدهید و با اضافه‌کردن چند شیء کوچک، تغییری چشمگیر در فضا ایجاد کنید. می‌توانید با خرید چند گلدان جدید و خوش‌رنگ شروع کنید یا سراغ چند تابلو نقاشی خاص بروید و به دیوار رنگ‌ولعابی تازه بدهید.

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

تعویض سریِ لوازم‌التحریر روی میزتان هم ایده خوبی است و تنوع جذابی خواهد بود. می‌توانید یک تخته‌سیاه و کمی گچ بخرید. در دفترتان، به‌جای تخته‌های وایت‌برد، از این تخته سیاه جذاب و نوستالژیک برای نوشتن ایده‌ها و برنامه‌های کاری استفاده کنید.

۲. یک هدفون جدید برای خودتان بخرید

خودتان را از شر هدفون‌های قدیمی و سیمی خلاص کنید و یک هدفون بلوتوثی جدید و زیبا برای خودتان هدیه بگیرید.

دیگر وقت آن رسیده تا موسیقی را با وضوح بیشتری بشنوید و تنها به فکر خرید هدفون برای هدیه به عزیزانتان نباشید؛ کمی هم به خودتان فکر کنید. دویدن درحالی‌که موزیک ریتمیک و فوق‌العاده‌ای در گوش‌تان با کیفیت بالا در حال پخش است، حس بی‌نظیری خواهد داشت.

۳. در هنگام کار، به فکر سلامتی‌ خودتان هم باشید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

در هنگام کار و به‌خاطر پشت‌میزنشینی، معمولا دچار کمردرد و گردن درد می‌شوید. با گذشت زمان، سلامتی‌تان به خطر می‌افتد. وقت آن رسیده است تا بیش‌از‌پیش، به خودتان اهمیت دهید و با خرید کمربندها و قوزبندهای اصلاحی و طبی، سلامتی را به خود هدیه دهید.

۴. کیف‌دستی جدید و راحت برای خودتان بخرید

کیف‌دستی از اکسسوری‌های مهم و پراستفاده است که روزانه برای حمل وسایل کوچک شخصی از آن استفاده می‌کنیم. استفاده روزانه از کیف‌دستی، باعث می‌شود که خیلی زود رنگ‌ولعابش کم شود و ظاهری کهنه پیدا کند.
بیشتر وقت‌ها، فراموش می‌کنیم لوازم دم‌دستی و پرکاربردمان کهنه شده‌اند و دیگر باید به فکر تعویض‌شان باشیم. بیرون‌رفتن با کیف‌دستی قدیمی و رنگ‌‌ورورفته را فراموش کنید و به خودتان یک کیف شیک و راحت هدیه دهید.

۵. زندگی‌تان را از لوازم دیجیتالی سم‌زادیی کنید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به خودتان بدهید، ارتباط دوباره با عزیزانتان است. ارتباطی که در آن خبری از وسایل دیجیتالی نباشد تا در جمع دوستان و عزیزانتان حضوری پررنگ داشته باشید. تحقیقات نشان می‌دهند، وسایل دیجیتالی و گجت‌های هوشمند، بیش از آنچه که فکر می‌کنیم، باعث کم‌رنگ شدن روابط ما می‌شود و حلقه ارتباطی ما را کوچک می‌کند.

همچنین جدا شدن از فضای دیجیتال و دنیای مجازی، روشی بسیار شیرین برای استراحت دادن به ذهنتان است تا در فضایی آرام و بدون صدای نوتیفیکیشن دستگاه‌های دیجیتالی و هوشمند، به آینده شغلی و برنامه‌هایتان برای زندگی فکر کنید. شاید در تعطیلات، وقت آن باشد که زندگی خودتان را از تمام لوازم دیجیتالی و هوشمند، سم‌زدایی کنید.

۶. راحت بخوابید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

اگر سراغ مقالات علمی بروید و درمورد مشکلات ناشی از کم‌خوابی مطالعه کنید، متوجه خطرهایی خواهید شد که جسم و روح شما را تهدید می‌کنند. احتمالا به‌عنوان یک فرد فعال در دنیای تجارت و فعالیت‌های اجتماعی و به‌بهانه نداشتن زمان کافی برای استراحت، به تحقیقات علمی درمورد عوارض کم‌خوابی، بی‌اعتنا هستید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک صبح لوکس و پر از آرامش را به ذهن و جسمتان هدیه دهید و چند ساعتی را بی‌دغدغه بخوابید. در چنین صبحی قرار است دیرتر از همیشه بیدار شوید و ساعت کنار تخت را کوک نکنید. وقت آن رسیده که با هدیه دادن یک خواب صبح طولانی، از ذهن و جسم خود تشکر کنید.

۷. بالش گردنی بهترین همراه در سفر با خودروی شخصی است

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

در سفرهای خانوادگی یا دوستانه که با خودروی شخصی می‌روید، داشتن یک بالش کوچک غنیمت است.

وقتی که در طول سفر روی صندلی عقب نشسته‌اید، یک چرت کوتاه حسابی می‌چسبد. در این مواقع، یک بالش گردنی شخصی لذت خواب را برایتان چند برابر می‌کند. قبل از شروع سفر بعدی، یک بالش گردنی شخصی برای خودتان بخرید تا از استراحت و خواب کوتاه در طول جاده لذت ببرید.

۸. امروز به سرکار نروید و هر کاری دوست دارید انجام دهید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

یک روز بدون دغدغه شغلی و کارهای عقب‌افتاده گذراندن، موهبتی است که می‌توانید به خودتان هدیه دهید. امروز همان روزی است که می‌توانید هیچ کاری انجام ندهید، ساعت‌ها بخوابید، روی مبل لم بدهید، بستنی بخورید و تلویزیون تماشا کنید. در این روز می‌توانید سراغ هر کاری که دلتان می‌خواهد بروید. این ۲۴ ساعت هدیه شما به خودتان است. این هدیه واقعا جذاب است؛ این‌طور نیست؟

۹. کتاب جدید بخرید و در آرامش مطالعه کنید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

شلوغی‌های زندگی باعث شده است تا رسمِ قشنگِ کتابخوانی را فراموش کنیم و خودمان را درگیر کار و معاشرت‌های تکراری کنیم. هر چند وقت یک‌ بار، با خودتان قرار بگذارید تا سری به کتاب‌فروشی‌ها بزنید و یک کتاب برای خودتان هدیه بگیرید. در طول روز یا آخر شب، وقتی را به خودتان و مطالعه اختصاص دهید. در آرامش مطالعه کنید تا کمی بیشتر بتوانید از زندگی لذت ببرید.

۱۰. عطر موردعلاقه‌تان را به خودتان هدیه بدهید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

اگر شیشه‌ عطر و ادکلن موردعلاقه‌تان مدت‌‌هاست خالی شده است و خط بوی مطبوعتان دیگر به مشامتان نمی‌رسد، پیداکردن بهترین هدیه برای شما کار آسانی است. به عطرفروشی بروید و عطر محبوبتان را بخرید. با این هدیه خوش‌بو خودتان را شگفت‌زده کنید. برای خودتان سخاوت به خرج دهید و نگران قیمت آن نباشید.

۱۱. برس پاک‌سازی صورت را به پوست‌تان هدیه بدهید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

دغدغه‌های روزمره و ساعت‌های طولانی کار باعث می‌شود تا کمتر متوجه تغییرات ریز در صورت بشویم و چندان به آینه دقت نکنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم، پوست روند پیری خود را پیش می‌گیرد و میزبان چروک‌های ریز می‌شود. همچنین آلودگی‌های روزانه روی پوست می‌نشینند و به‌مرور سلامت پوست را به خطر می‌اندازند.

یک برس پاکسازی صورت به‌راحتی و به‌آرامی پوست را لایه‌برداری می‌کند و در کاهش چروک‌های ریز و کوچک بسیار مؤثر است. این برس هدیه‌ای فوق‌العاده برای پوست‌تان است و زیبایی را برای صورتتان به ارمغان می‌آورد.

۱۲. یک فریم عینک جدید نیاز دارید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

اگر فریم عینکتان قدیمی شده است و دلتان کمی تنوع می‌خواهد، وقت آن رسیده است تا یک فریم جدید بخرید و به چهره خود کمی تازگی و تغییر هدیه دهید. تنوع مطلوب فریم عینک، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند و می‌توانید بهترین را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم طرحی را انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگ بودن با فرم صورتتان، با مدل عینک قبلی نیز متفاوت باشد.

۱۳. لباس راحتی تازه بخرید و کهنه‌ها را دور بیندازید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

به فروشگاه بروید و چند دست لباس راحتی خانگی برای خودتان بخرید و از این تغییر خوش‌حال شوید. یک لباس هرقدر هم زیبا باشد، بعد از پوشیدن متعدد، حتی اگر کهنه و پاره هم نشود، تکراری و ناخوشایند خواهد شد. به خودتان بیشتر اهمیت دهید و فقط به فکر زیبایی و جدید بودن لباس‌های مهمانی نباشید؛ در تنهایی و خلوت هم به زیبایی و نو بودن لباستان اهمیت دهید.

۱۴. جوراب‌های جدید و زیبا بخرید

۱۴ هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

سراغ جوراب‌های زیبا و خوش‌رنگ با طرح‌های کودکانه و کارتونی بروید. با خرید چند جفت جوراب، حسابی خودتان را خوشحال کنید. اجازه دهید کودک درون تان دوباره زنده شود. با پوشیدن این جوراب‌های جالب و خوش‌طرح، به خودتان هدیه‌ای جذاب بدهید.
هزاران ایده و هدیه دیگر برای خوشحال‌شدن شما وجود دارد. خرید هر هدیه کوچک و بزرگی، انرژی مضاعف به شما می‌بخشد. در این مطلب، ما تعدادی از ایده‌های پرکاربرد را مطرح کردیم تا بتوانیم در انتخاب هدیه کمکتان کنیم.
انتخاب هدیه برای خودتان سخت نیست، زیرا به‌خوبی خود را می‌شناسید و می‌دانید که به چه‌چیزهایی علاقه دارید. پس تقویم را بردارید و یک روز را برای سپاسگزاری از خودتان انتخاب کنید. با خرید یک هدیه در این روز خاص، حال خوب را به خودتان ببخشید.

منبع: چطور

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
6
ارايش مويتان را تغيير بدهيد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
5
اکثر این چیزها مثل عطر و عینک وغیره .احتیاج به پول فرائان دارد. من دیروز می خواستم عطر تام فورد بخرم 50 میلی لیترش حدود 7 میلیون تومان شده است. حالا شما خود بگویید .چطوری.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار