گران‌‌ترین ساعت‌‌های جهان+تصاویر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 November 19    -    ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
افزوده شدن توربیلون به ساعت‌های مدرن باعث افزایش قیمت و ارزش بسیاری از ساعت‌های برندهای بزرگ جهان شده است. دراینجا 10 ساعت از گران‌ترین ساعت‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.
برندهای بزرگ جواهرات، در کار ساعت هم دست توانایی دارند. بیشتر برندهای جواهرات در این عرصه ساعت‌های زیبا و منحصربفردی طراحی و تولید کرده‌اند، که در زمره گران‌ترین ساعت‌های جهان هم قرار دارند. تیفانی، کارتیه، شانل، بوشرون، واشرون کنستانتین، بوچلاتی، پیاژه، و... با طراحی ساعت‌های ویژه از یکسو و به کار بردن سنگ‌های قیمتی چون الماس، یاقوت و... و فلزاتی چون طلا، فولاد، پلاتین و ... از سوی دیگر، ساعت‌های گران‌قیمت و ارزشمندی تولید می‌کنند، که به معنای واقعی بی‌نظیرند. صدها ساعت طراحی و استفاده از مواد درجه یک باعث می‌شود تا این ساعت‌ها قیمت‌های نجومی پیدا کنند. افزوده شدن توربیلون به ساعت‌های مدرن باعث افزایش قیمت و ارزش بسیاری از ساعت‌های برندهای بزرگ جهان شده است. دراینجا 10  ساعت از گران‌ترین ساعت‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.


Brequet Pocket Watch 1970 BA/12

یک ساعت زیبای جیبی ساخته شده از طلای هجده عیار. بدنه این ساعت و تمام اجزای داخلی آن به طرز استادانه‌ای کاملا با دست ساخته شده است. قیمت این ساعت
  734 هزار دلار یعنی حدود 2  میلیارد و 600 میلیون تومان است.


 
Blancpain 1735 Grande Complication

بدنه این ساعت از پلاتین ساخته شده و دستبند آن از پوست کروکودیل است ! اجزای موتور آن از 740 قطعه دست ساز ساخته شده، به همین دلیل است که این ساعت یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های مچی است که در دنیا ساخته شده است. قیمت این ساعت 800 هزار دلار یعنی حدود 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است.
 

- Louis Moinet Magistralis 

ساعت لویس مونه، یک ساعت فوق‌العاده شاهانه با پیچیدگی‌های استادانه‌ای است که در ساخت آن از یک سنگ آسمانی که از ماه آورده شده استفاده شده است. اگر این ساعت را در دستتان بیندازید تا آخر عمر هیچکدام از روز ها را به لطف سیستم روزشمار ابدی آن از دست نخواهید داد. قیمت این ساعت 860 هزار دلار یعنی حدود 3 میلیارد تومان است.

 

Hublot Black Caviar Bang 

این ساعت کارخانه هابلوت وقتی در سال 2009 رونمایی شد، قادر بود با هر حریفی رقابت کند. کاری که تا کنون بسیار انجام داده است. این ساعت یک میلیون دلاری( 3 میلیارد و 500 میلیون تومان) از 501 قطعه الماس سیاه تراش خورده بوگاتی و طلای سفید عیار 18 تشکیل شده است.

Chopard Super Ice Cube

این ساعت شوپارد که درسوییس ساخته شده است، از الماس‌های مکعبی شکل 60 قیراطی ساخته شده است. این ساعت لوکس، ضد خش و تا 100 متر زیر آب مقاوم است. قیمت این ساعت بی‌نظیر زنانه 1/1 میلیون دلار یعنی حدود 3 میلیارد و 850 میلیون تومان است.

ساعت توربیلون ماه آسمان پاتک فیلیپ

این پیچیده‌ترین ساعتی است که توسط پاتک فیلیپ  ساخته شده است. یک طرف این ساعت دو رو آسمان شب است که با دقیق‌ترین و ظریف‌ترین جزییات طراحی شده است و طرف دیگر آن علاوه بر ساعت و تاریخ، نشانگر صور ماه هم وجود دارد. این ساعت فوق‌العاده شاهکاری از طراحی مدرن است. قیمت است ساعت  1/3میلیون دلار یعنی حدود 4 میلیارد و 550 میلیون تومان است. 


 
Tour de I’lle از واشرون کنستانتین

یک ساعت مچی با طراحی پیچیده  که توسط کمپانی سوییسی Vacheron Constantin ساخته شده است. این ساعت در سال  2005 طی جشن دویست وپنجاهمین سال روز تاسیس این شرکت رونمایی شد. بدنه این ساعت از طلای 18 عیار ساخته شده و از یک قطعه یاقوت کبود ضد بازتاب آبی رنگ به عنوان شیشه در آن استفاده شده است.  قیمت این ساعت 1/5 میلیون دلار یعنی در حدود 5 میلیارد و 250 میلیون تومان است.

ساعت پلاتین زمان جهانی پاتک فلیپ

این ساعت ساخت کمپانی Patek Phillipe در سال 2002 در یک حراجی با قیمتی بیش از 4 میلیون دلار به فروش رفت. گفته می‌شود که فقط یک عدد از این ساعت ساخته شده بود که در آن زمان گران‌ترین ساعت دنیا بود. این ساعت بطور خودکار کوک می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا در هرجای دنیا  زمان را بطور دقیق داشته باشید. این ساعت بعدها در 4 مدل طلایی، سفید، رز گلد و پلاتینیوم برای خریداران خاصش عرضه شد. قیمت این ساعت 4 میلیون دلار یعنی حدود 14 میلیارد تومان است.

Super Complication  از پاتک فیلیپ

این ساعت جیبی که از طلای 18 عیار ساخته شده است، توسط کمپانی Patek Phillipe در سال 1933 برای Henry Graves Jr، بانک‌دار معروف، ساخته شد. ساخت این ساعت  5سال به طول انجامید و  در از 24 مکانیسم مکانیکی مختلف برای نمایش دقیق زمان استفاده شد،از میان آنها می‌توان به سیستم زمانی مخصوص برای هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد. این ساعت پیچیده‌ترین و گران‌ترین ساعتی است که تا به حال ساخته شده و به فروش رسیده است.قیمت این ساعت 11 میلیون دلار یعنی بیش از 38 میلیارد تومان است.

 
210 karat  از شوپارد 

این شاهکار به تمام معنا حتی در بین گران‌ترین ساعت‌های دنیا هم، بسیار گران است به طوری که برای آن هیچ قیمتی ثبت نشده ! به دلیل وجود 201 قیراط الماس رنگی، این ساعت بیشتر شبیه به یک دستبند است تا یک ساعت، در واقع در درجه اول این یک جواهر ارزشمند و بعد از آن یک ساعت است. طراحی این ساعت زیبا به گونه‌ای است که گویی نشانگر زمان آن توسط گل‌هایی از جنس الماس احاطه شده است.قیمت تخمینی 26 میلیون دلار یعنی در حدود 90 میلیارد تومان است.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
2
احتمالا ساعت بابک زنجانی هم می تونست تو لیست باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
برای ب ز. زمان مهم نیست بلکه موفقیت کسب شده در زمان مهمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv