شاخ کرونا در فارس شکست
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۴۹۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 27    -    ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
روند افزایشی شناسایی موارد جدید مثبت کرونا در استان فارس شکست و برای نخستین بار در روزهای گذشته تعداد مبتلایان جدید روندی نزولی پیدا کرد ، با شناسایی ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در این استان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان به ۶۴۰ نفر رسید.
روند افزایشی شناسایی موارد جدید مثبت کرونا در استان فارس شکست و برای نخستین بار در روز‌های گذشته تعداد مبتلایان جدید روندی نزولی پیدا کرد، با شناسایی ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در این استان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان به ۶۴۰ نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز جمعه از شناسایی هفت مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و بیان داشت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به ۶۴۰ نفر رسیده است.

عبدالرسول همتی افزود: متاسفانه دو نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در استان فارس فوت کردند که با این دو مورد جدید فوتی، تاکنون ۲۷ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: هم اکنون ۱۹۵ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۲۳۰ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی از شهروندان خواست ضمن در خانه ماندن، برای ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان‌های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می‌دهند.
ایرنا
 
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
1
8
اینجا مردم خودشون خوب رعایت می کنند از 26 اسفند تمام مغازه ها بسته و خیابان ها خلوت شد فقط هم برای خرید های ضروری و خورد و خوراک خارج می شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
3
اللهم اشف کل مریض
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
2
من دیروز دوتا نانوایی سرزدم، خیلی خوب رعایت کزده بودن، ماسک دستکش کلاه عینک قراردادن مایع دستشویی برای شستن دستها
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv