«مرد مورچه‌ای 2» ساخته می‌شود
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۲۲۹
تاریخ انتشار: 2015 October 11    -    ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پس از استقبال مخاطبان از فیلم «مرد مورچه‌ای» که در تابستان 2015 اکران شد، حالا دیزنی قصد دارد دنباله این اثر سینمایی را هم بسازد.
 
 «مرد مورچه‌ای» یکی از پر طرفدارترین فیلم‌های تابستان 2015 بود. همین موضوع باعث شد کمپانی دیزنی تصمیم بگیرد قسمت دوم آن را هم بسازد. اگرچه برنامه‌ای برای ساخت این فیلم نبود اما سران مارول و دیزنی تغییر عقیده داده‌اند و فیلم دوم را برای اکران در روز 6 جولای سال 2018 آماده می‌کنند. فیلمی که قرار است با اضافه شدن کاراکتر محبوب «وسپ» ساخته شود. کاراکتری که نبودش در فیلم نخست باعث ناراحتی علاقه‌مندان شده بود.

فیلم نخست روز 17 جولای 2015 اکران شد و به یکی از پرفروش‌ترین آثار تابستان سینماهای آمریکا تبدیل شد. به طوری که در روز نخست اکران چیزی حدود 23 میلیون دلار فروش کرد و در نهایت به رکورد 178.5 میلیون دلار در آمریکای شمالی رسید. این اثر همین طور در سینماهای دنیا هم چیزی بالغ بر 231 میلیون دلار فروش کرد. عددی که باعث شد فروش جهانی «مرد مورچه ای» به مرز 410 میلیون دلار برسد.

حضور پل راد در نقش اصلی برای فیلم دوم قطعی شده اما هنوز کارگردان آن رسماً اعلام نشده است. گفته می‌شود پیتون رید کارگردان قسمت اول علاقه دارد که قسمت دوم را هم بسازد و به احتمال قریب به یقین خود وی روی صندلی کارگردانی قسمت دوم هم خواهد نشست. در عین حال از بازیگرانی چون کاترین زتا جونز و میشل فایفر به عنوان نامزدان احتمالی بازی در نقش «وسپ» نام برده می‌شود.

تسنیم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv