آتش زدن داروخانه پس از درگیری لفظی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۲۹۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 10    -    ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

عامل آتش سوزی عمدی داروخانه آریا شهر انار دستگیر شد. با اقدام به موقع پلیس، عامل آتش سوزی عمدی یک داروخانه در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: درپی گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی، در خصوص آتش سوزی یک داروخانه در ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه در انار کرمان، تیم‌های تخصصی پلیس با حضور در محل حادثه به عمدی بودن آتش سوزی مشکوک شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ خلیلی افزود: ماموران در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات تکمیلی، فردی را که با مالک داروخانه اختلاف داشت، شناسایی و در کمتر از یک ساعت وی را دستگیر کردند. وی خاطرنشان کرد:متهم انگیزه خود را در آتش زدن داروخانه انتقام جویی به علت اختلاف لفظی با مالک داروخانه بیان و اعتراف کرد با تهیه گازوئیل، از نقطه کوری که فاقد دوربین مداربسته بوده به داروخانه واردشده و اقدام به آتش زدن عمدی کرده است. این مقام انتظامی یادآورشد:خسارت واردشده به داروخانه بیش ازیک میلیارد تومان برآورد شده است. براساس این گزارش، نیرو‌های آتش نشانی انار پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و آتش را خاموش کردند.

روزنامه خراسان

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
واقعا بی شعور هستند کسانی که برای تلافی یا عقده گشایی روشهایی را انتخاب میکنند که ممکنه کسی صدمه ببینه و خانواده ای نابود شوند، چرا که برای مثال این آقای آتش افروز از کجا میدونست کسی تو داروخانه یا طبقه بالا و پایین و اطرافش نخوابیده؟ به نظر من بهترین روش برای کلافه کردن کسایی که واقعا اذیت میکنند و دستمون هم به جایی بند نیست، مواردی کلافه کننده ولی بی خطره. مثلا ایشون میتونست تو قفلهای در داروخانه چوب کبریت فرو کنه یا میتونست چهار چرخ ماشین داروخانه ای را پنچر کنه و خیلی کارای دیگه که به کسی آسیب نرسه ولی کلافه اش کنه. مجسم کنید هر چند روز مجبور بشه قفل ساز بیاره قفلی که توش چوب کبریت کرده باز کنه یا هر دفعه وقتی میاد چهار چرخشو پنچر ببینه. کدوم بهتره؟؟؟ بهتره کمی فکر کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv