انفجار در شرکت سهند شیمی ساوه یک کشته بر جای گذاشت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۴۶۲۹
تاریخ انتشار: 2018 October 17    -    ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

انفجار در موتورخانه شرکت سهند شیمی در شهر صنعتی کاوه ساوه یک نفر کشته بر جای گذاشت.
این انفجار موجب آتش‌سوزی در اتاقک بویلر روغن در این واحد صنعتی شده و آتش نشانان مشغول اطفای حریق هستند.
بنابر اعلام مرکز اورژانس یک نفر از کارگران این شرکت بر اثر این حادثه به بیمارستان چمران ساوه منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه بلافاصله بعد از اعلام حریق

۱۵:۰۵ سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار کرد: خبری مبنی بر انفجار دیگ بخار در یکی از کارخانجات شهرصنعتی کاوه در ساعت ۱۲:۵۷ امروز چهارشنبه، بیست و پنجم مهرماه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ساوه اطلاع رسانی شد.

نعمت‌الله عزیزی تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه هماهنگی‌های لازم با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی انجام گرفت و یک دستگاه آمبولانس از اورژانس پایگاه شهرصنعتی به محل اعزام و پس از رها سازی، مصدوم تحویل تکنسین‌های اورژانس شد.

وی گفت: سپس اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای مصدوم انجام گرفت و به بیمارستان شهید چمران اعزام شد، ولی علی رغم تلاش کادر درمانی بیمارستان متاسفانه فرد حادثه دیده بعلت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فوت کارگر به دلیل شدت جراحات وارده

۱۵:۱۰: رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر صنعتی کاوه نیز گفت: متاسفانه ظهر امروز یک انفجار شرکت سهند شیمی در شهر صنعتی کاوه رخ داد.

محمودی عالمی افزود: انفجار در مخزن نفت و گازوئیل کارگاه تولید محلول رنگ شرکت سهند شیمی بود که بر اثر این انفجار اتاقک بویلر به شدت تخریب شد و یکی از کارگران مجروح و بیمارستان انتقال شد.

وی تصریح کرد: به دلیل شدت حادثه کارگر مصدوم علیرغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر صنعتی کاوه با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: علت و میزان دقیق خسارت وارده به این واحد تولیدی در حال بررسی است.

فارس

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv