رونمایی از تویوتا پرادو لندکروزر 2018 +عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۵۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
تویوتا، نسل جدید پرادو لندکروزر را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد.
 
 معرفی تویوتا پرادو لندکروزر 2018 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

تصاویر جاسوسی از پرادو لندکروزر 2018 از ماه‌ها پیش در سطح وب منتشر می‌شود اما تویوتا امروز این شاسی بلند مخصوص آفرود را رسما در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد. تغییرات بدنه این شاسی بلند اندک و جزئی هستند و این تغییرات، با طراحی جدید سپر جلو آغاز می‌شوند. جلو پنجره هم طراحی جدیدی دارد و ورودی‌های جدید، حجم هوای ورودی به محفظه موتور را افزایش می‌دهند.

هرچند ظاهر این جلو پنجره با آن خطوط عمودی هنوز هم خوب نیست، اما چراغ‌های جلو نسبت به قبل بسیار بهبود یافته‌اند و ظاهر مدرن‌تری به پرادو لندکروزر 2018 می‌بخشند. به ویژه در نسخه‌های بالاتر که از چراغ‌های LED روشن در طول روز (دیلایت) هم بهره می‌برند.
 
 معرفی تویوتا پرادو لندکروزر 2018 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

تویوتا پرادو لندکروزر 2018 به معنای واقعی یک SUV است. طول آن در مقایسه به نسل قبلی، 60 میلی متر افزایش یافته است. همان طور که گفتیم، سپر آن طراحی جدیدی دارد و گلگیرهای جلو هم کمی متفاوت هستند. البته سپر عقب تغییر چندانی را تجربه نکرده است. در این پکیج، رینگ‌های آلیاژی جدید با سایزهای 17 تا 19 اینچی هم وجود دارند و چراغ‌های ترمز عقب هم از نوع LED هستند.

از جمله تغییرات دیگر خارجی تویوتا پرادو لندکروزر 2018، رنگ‌های بدنه خاصی مانند برنز متالیک و آبی زمردی هستند.
 
 معرفی تویوتا پرادو لندکروزر 2018 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

اما مهمترین تغییرات این خودرو در داخل کابین رخ داده جایی که تویوتا تصمیم به بالا بردن کیفیت متریال و ابزار گرفته است. از جمله تغییرات این کابین،  می‌توانیم به نمایشگر 8 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، یک نمایشگر 4.2 اینچی دیجیتالی رنگی در مرکز صفحه آمپر، فرمان جدیدی که از لندکروزر 8 سیلندر به قرض گرفته شده و نورپردازی سفید در صفحه آمپر اشاره کنیم.

تویوتا پرادو لندکروزر 2018 در 190 کشور دنیا عرضه می‌شود که بنا بر کشوری که این خودرو خریداری می‌شود، گزینه‌های متفاوتی برای موتور خودرو وجود دارند.

یکی از موتورها، 2.8 لیتر 4 سیلندر دیزلی است که 177 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و این نیرو از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای این موتور جعبه دنده 6 سرعته دستی هم عرضه می‌شود که با انتخاب آن، میزان گشتاور به 420. نیوتن متر کاهش پیدا خواهد کرد. حداکثر سرعت خودرو با هر دو نوع جعبه دنده به 175 کیلومتر بر ساعت می‌رسد ولی شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در نسحه دستی 0.6 ثانیه کمتر است و این اتفاق، در مدت 12.1 ثانیه رخ می‌دهد.
 
 معرفی تویوتا پرادو لندکروزر 2018 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

اما اگر به موتورهای بنزینی علاقه بیشتری داشته باشید، می‌، می‌توانید به سراغ موتور 2.7 لیتری بنزینی بروید که 161 اسب بخار قدرت و 246 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای این موتور هم دو جعبه دنده 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. اهمیت حداکثر سرعت در چنین خودرویی رنگ می‌بازد اما بد نیست بدانید که حداکثر سرعت نسخه دستی 165 کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت نسخه اتوماتیک 160 کلیومتر برساعت است.

اگر به دنبال قدرت بیشتری هستید، می‌توانید نسخه 4.0 لیتری بنزینی را انتخاب کنید که منحصرا با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک در دسترس خواهد بود و قادر است 249 اسب بخار قدرت و 381 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

تویوتا پرادو لندکروزر 2018 از ویژگی ایمنی Safety Sense تویوتا بهره می‌برد که با خود، ویژگی‌هایی همچون سیستم جلوگیری از تصادف، تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص نقاط کور، و هشدار حرکت در بین خطوط همراه شده است. همچنین چندین تکنولوژی دیگر مانند پایش وضعیت لاستیک‌ها و هشدار برخورد از عقب در ترافیک از جمله آن هستند. 
جی اس ام
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
جلو کادیلاک اسکالید سوسکم نی
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv