ایده هایی جالب از طراحی آشپزخانه های کوچک
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۳۷۴
تاریخ انتشار: 2015 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
چوب محیط را زنده و با طراوت می کند. از آن جایی که چوب یک عنصر طبیعی است که با طبیعت سازگار است استفاده از آن برای محیط زیست بسیار مناسب است.
۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

این طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه های کوچک صورت گرفته است. رنگ کابینت در طبقات پایین از رنگ سبز روشن استفاده شده است که به محیط روح می بخشد. تلفیق  رنگ سبز با سفید استفاده شده در کابینت های بالا به ایجاد محیطی روشن و سر شار از انرژی انجامیده است. نوع سینک و هودی که برای آشپزخانه در نظر گرفته شده است با اندازه آشپزخانه مناسب است. اجاق گاز نیز برای یک آشپزخانه کوچک رومیزی انتخاب شده است. این آشپزخانه با آن که کوچک است اما زیبا و دلنشین است.

۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه کوچک

در طراحی دکوراسیون این آشپزخانه مدرن با فضای کوچک استفاده از عناصر مورد نیاز آشپز خانه به خوبی صورت گرفته است. در این آشپز خانه از یک سمت میز برای قرار گرفتن اجاق گاز و سینک ظرف شویی و از سمت دیگر آن برای سرو غذا و صرف غذا استفاده شده است در پشت این میز نیز قفسه هایی برای قرار دادن ظروف و لوازم مورد استفاده در آشپزی استفاده شده است. نوع هودی که برای این محیط در نظر گرفته شده است فضا را زیبا و مدرن کرده است. سینک ظرف شویی مناسب با اندازه آشپزخانه انتخاب شده است.

۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون مدرن آشپزخانه کوچک

در طراحی دکوراسیون این آشپزخانه از رنگ سفید برای ایجاد فضایی بزرگتر استفاده شده است. رنگ سفید نشانه پاکی و خلوص است که به وفور برای آشپزخانه استفاده می شود و محیط را شادتر و دلباز تر نشان می دهد. از دیگر مزیت های رنگ سفید در طراحی این است که ترکیب آن با دیگر رنگ ها به راحتی انجام می گیرد. همان طور که در این طراحی با رنگ سیاه استفاده شده در دیوار فضا زیباتر شده است و آشپزخانه بسیار خیره کننده نشان داده می شود. نوع هود وسینک ظرف شویی مناسب با این فضای کوچک طراحی شده اند. از فضا به نحوی شایسته استفاده شده است.

۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون آشپزخانه با فضای بسیار کوچک

در دکوراسیون این آشپزخانه به تک تک عناصر با دقت و وسواس زیاد توجه شده است. رنگ سفیدی که برای این آشپزخانه در نظر گرفته شده است محیط را بزرگتر نشان داده است. استفاده از سینک جادار و تقریبا بزرگ به جای استفاده از سینک های دو قلو مناسب با فضای کوچکی بوده است که طراح در اختیار داشته است. هود درون کابینت قرار گرفته تا از شلوغی کاسته شود. طراحی مدرنی که با وجود آن که فضا بسیار کوچک است اما بسیار زیبا و شیک می باشد.

۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

طراحی آشپزخانه کوچک

طراحی دکوراسیون یک آشپزخانه کوچک با رنگ نارنجی که از رنگ های گرم است و محیط را شاد و با طراوت می کند. این رنگ برای ایجاد محیطی پر انرژی مناسب است. از قفسه های با ارتفاع تقریبا بلند برای قرار دادن ظروف و لوازم درون آشپزخانه استفاده شده که کمک شایانی به جا دار کردن فضا کرده است. در انتخاب سینک ظرف شویی از یک فضای منفی به شکلی مناسب استفاده شده است. تا حداکثر استفاده از فضا صورت بگیرد.

۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک با استفاده از چوب

در طراحی دکوراسیون این آشپزخانه کوچک از چوب برای طراحی قفسه ها و کابینت بهره گرفته شده است. چوب محیط را زنده و با طراوت می کند. از آن جایی که چوب یک عنصر طبیعی است که با طبیعت سازگار است استفاده از آن برای محیط زیست بسیار مناسب است. در این آشپزخانه از فضایی کوچک به نحوی شایسته استفاده شده است و تمامی عناصر مورد نیاز با طراحی فوق العاده در آن گنجانده شده است. نور پردازی نیز بسیار خوب صورت گرفته است و در ایجاد فضایی شاد موثر بوده است.

۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون آشپزخانه با استفاده بهینه از فضا

دکوراسیون این آشپزخانه به نحوی بسیار شیک، زیبا و جادار طراحی شده است. استفاده از رنگ زرد در طراحی کابینت ها و قفسه ها، محیط را بزرگتر، با انرژی تر و چشم نواز تر کرده است. استفاده از رنگ قهوه ای برای میز و صندلی به منظور سرو غذا در ترکیب با رنگ زرد کمک زیادی به چشم نواز کردن فضا کرده است. نور طبیعی نیز از پنجره به داخل آشپزخانه وارد می شود که کمک زیادی به روشن تر کردن محیط می کند. نور پردازی مصنوعی نیز متناسب با طراحی داخلی انجام شده است.

۸ ایده برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

بخشی از طرح دکوراسیون یک آشپزخانه کوچک

در این نمونه یک خلاقیت برای طراحی دکوراسیون انجام شده است و از فضایی کوچک برای طراحی قسمتی از آشپزخانه استفاده شده است. یک استوانه چوبی که در آن سینک ظرف شویی و قفسه تعبیه شده است و دارای دربی کشویی است که این قابلیت را به آن داده است که از کل فضای اطراف استوانه استفاده شود. از سوی دیگر می توان از درب کشویی برای پوشش دادن این قسمت از آشپزخانه استفاده کرد. این یک طراحی مناسب برای آَشپزخانه های کوچک است که بسیار زیبا و مدرن و جادار صورت انجام شده است.

منبع: اتاق
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv