گلپر و خواص چربی سوزی آن
کد خبر: ۷۳۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

گلپر و خواص چربی سوزی آن

اگر شما فردی با طبع سرد هستید، اگر در هضم غذا مشکل دارید، اگر چربی اضافه بخصوص در شکم و پهلو دارید، اگر اشتهای کاذب دارید و معمولا گرسنه هستید، اگر حافظه ضعیفی دارید و دوست دارید حافظه تان را تقویت کنید...
گلپر خواص چربی سوزیاگر شما فردی با طبع سرد هستید، اگر در هضم غذا مشکل دارید، اگر چربی اضافه بخصوص در شکم و پهلو دارید، اگر اشتهای کاذب دارید و معمولا گرسنه هستید، اگر حافظه ضعیفی دارید و دوست دارید حافظه تان را تقویت کنید...
یک پیشنهاد عالی برایتان داریم:

چای گلپر بنوشید

این نوشیدنی گزینه عالی برای همه کسانی است که خصوصیات بالا را دارند.

چای گلپر باعث می شود معده گرم شود، غذایی که نمی توانید هضم کنید و به اصطلاح روی دلتان مانده هضم شود. چربی های اضافی بدن بدون اینکه رژیم بگیرید، (در صورت مداومت در استفاده) آب شود، حافظه تان تقویت شود و کلا احساس نشاط و شادابی بیشتری کنید.

- طبیعت گلپر گرم و خشک است، برای همین سوخت و ساز بدن را بالا می برد و همین باعث سوختن چربی های اضافی بدن می شود.
-علت کم حافظگی غلبه سردی به مغز است که گلپر باعث می شود، این غلبه سردی از بین رفته و به طور محسوس حس کنید، حافظه بهتری دارید.
-اشتهای کاذب به علت غلبه سردی به معده است. گلپر با گرم کردن معده شما به طور محسوس، اشتهای کاذب را در معده شما از بین می برد.

https://telegram.me/tabnakbato


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
9
عالی بود ولی نگفتین چای گلپر با چه شرایطی درست میشه تا نمره 20 بهتون بدم
شکرالهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
سلام لطفا شرایط وزمان ومیزان مصرف در24 ساعت راتوضیح واینکه هربار چه مقدار گلپر باید داخل چه مقدار آب دم بکشد یا بجوشد و چه مدت زمان باید مصرف شود ؟
آخرین اخبار