آب پز کردن نامزد به جرم نگفتن دوستت دارم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۲۱۵
تاریخ انتشار: 2015 July 19    -    ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
جنايتکار بي‌رحمي که پس از ساعتها شکنجه وحشيانه قصد پختن نامزدش در فر را داشت، توسط پليس دستگير شد .

اين جنايت کار بي رحم که ساکن ناحيه اي از " سالت ليک سي تي " است نامزد خود را به طور وحشيانه مورد ضرب و شتم قرار داد به طوري که قرباني پس از تماس با پليس و نجات از دست اين قاتل رواني از جراحت هاي بسياري رنج مي برد .

براساس گزارش پليس بعد از تماسي که از يک شخص دريافت کردند و در خواست کمک و نجاتش را داشت آنها خود را به محل جنايت رسانده و خانم قرباني را که در وضعيت اسف باري از جراحت بود نجات دادند .

به گفته پليس؛ آقاي " جوزف کاستلانوز " 31 ساله به بهانه اين که 2 بار به نامزد خود گفته دوست دارم اما او در جواب اين را نگفنه به او حمله ور شده و با چنگال او را زخمي کرده و سپس با سگک کمربند او را در 6 مورد کتک زده و بامشت و و لگد سعي به هل دادن او به داخل فر کرد و قبل از آن سس داغ را بر روي او ريخته و با گذاشتن چاقو زير گلويش او را تهديد به مرگ کرده و به زور پاهاي او را وارد فر کرد.

اين جنايتکار وقتي ديد نمي تواند او را به داخل فر بياندازد تصميم گرفت که او را با آب جوش ؛ آب پز کند و قرباني را از موهايش گرفته و به زمين انداخته و او را به داخل وان حمام کشانده و وقتي براي آوردن آب جوش رفته قرباني توانست در را قفل کند و با موبايلش با پليس تماس بگيرد .

او در گزارش خود گفت : که او از ساعت 9/30 شب شروع به شکنجه من کرده تا ساعت 2 شب که پليس براي نجات من آمده و اين دومين باري است که در يک ماه اخير مورد ضرب و شتم او قرار گرفته ام و براي ساعت ها مرا شکنجه داده است.

" استلانوز " در اداره پليس از نامزدش خواست تا به پليس بگويد که شخص ديگري در ايستگاه قطار به او حمله کرده و به اين روز انداخته است.

اين متجاوز بي رحم به 14 مورد از جمله آدم ربايي ؛ اذيت و آزار جنسي و حمله هاي وحشيانه و آزار حيوانات در حبس به سر مي برد و به پرداخت 100/000 دلار جريمه نقدي محکوم مي شود .

باشگاه خبرنگاران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv