پیشنهاد غیراخلاقی به والدین نابغه ۱۵ ساله
کد خبر: ۳۱۷۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 June 29    -    ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

پیشنهاد غیراخلاقی به والدین نابغه ۱۵ ساله

ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی معروف، توانست در رقابت با ایجنت‌های دیگر با لامین یامال قرارداد ببندند. در این بین ۲.۵ میلیون یورو پاداش به والدین او نقش اصلی را داشت.
 لامین یامال از باشگاه بارسلونا اعجوبه جدید فوتبال جهان است. با تنها ۱۶ سال سن، او در یازده تای اصلی اسپانیا حضور دارد و در مسابقات قهرمانی اروپا همه را هیجان زده است. باشگاه او اکنون نگران از دست دادن این نوجوان است، آن هم به خاطر ایجنت او.
 
پیشنهاد غیراخلاقی به والدین نابغه ۱۵ ساله
 
در خانه، یامال را هدیه‌ای از طرف خدا می‌دانند. منطقی بود که ایجنت‌ها در سراسر جهان از همان ابتدا برای همکاری با یامال وسوسه شوند و در نهایت، ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی مشهور، با او از طریق یک پیشنهاد وسوسه کننده و دور از قوانین فوتبالی قرارداد بست. مندسی که سال‌ها ایجنت رونالدو بود.
 
اگرچه در زمان قرارداد با مندس، لامین یامال تنها 15 سال سن داشت و تنها یک بازی حرفه‌ای انجام داده بود، او در آوریل 2023 به والدین این فوق استعداد، پاداش 2.5 میلیون یورویی (برای امضای قرارداد) پیشنهاد داد. تا آن زمان، ایوان دلا پنیا، بازیکن سابق بارسا، به این نوجوان مشاره می‌داد. خانواده یامال بعد از دریافت پاداش، قرارداد را قبول کردند چون مندس وعده داده بود یامال را به رونالدو دوم تبدیل می‌کند.
 
بند خروج یک میلیارد یورویی
به نظر می‌رسد این همکاری جواب داده است. یامال جوان‌ترین شرکت‌کننده تاریخ مسابقات قهرمانی اروپاست و آینده بسیار درخشانی در پیش دارد. به همین دلیل است که بارسا یک بند خروج یک میلیارد یورویی را در قرارداد در هنگام تمدید آن در پاییز ۲۰۲۳ برای محافظت از این بازیکن قرار داد.
 
 
قرارداد فعلی یامال تا سال 2026 است، اما کاتالان‌ها می‌خواهند پس از مسابقات قهرمانی اروپا هر چه زودتر قرارداد را تمدید کنند. او در حال حاضر 1.6 میلیون یورو در سال دریافت می‌کند و طبعا دستمزدش بالاتر خواهد رفت. از سوی دیگر، مسئولین بارسا نسبت به از دست دادن یامال و رفتن او به رقیب اصلی یعنی رئال مادرید می‌ترسند. زیرا مندس با قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، به ویژه با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، ارتباط بسیار خوبی دارد.

تا دو سال دیگر، یامال به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. به همین دلیل است که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، از اینکه یامال اکنون یکی از مشتریان مندس است، خوشحال نیست. لاپورتا همچنین احتمالا نگران که پدر و مادر یامال نیز از طرفداران رئال هستند.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لهستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
4
یه جوری گفتی غیر اخلاقی ....
آخرین اخبار