نبش قبر کیارستمی در هاله‌ای از ابهام
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۴۳۳۷
تاریخ انتشار: 2016 July 27    -    ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

ایرج خسرونیا، رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی کشور اظهار کرد: هنوز جواز دفن مرحوم کیارستمی از فرانسه برای ما ارسال نشده است که علت مرگ چه بوده است.همچنین تاکنون پرونده مرحوم کیارستمی به ایران ارسال نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز جلسات کارشناسی این پرونده در حال برگزاری است فعلا هیچ‌گونه اظهار نظری در این مورد نمی‌توان کرد بنابراین باید منتظر بمانیم تا پرونده درمانی این مرحوم به کشور ارسال شود.

رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی کشور یادآور شد: از نظام پزشکی فرانسه درخواست کردیم که پرونده درمانی را برای ما ارسال کنند اما هنوز در این مورد نیز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. پسر مرحوم کیارستمی هم شخصا پیگیر این موضوع است.

خسرونیا ادامه داد: پس از اتمام جلسات کارشناسی رسیدگی به پرونده درمانی مرحوم کیارستمی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد اما فکر نمی‌کنم که نبش قبر صورت گیرد زیرا علت مرگ مشخص است و احتیاجی به نبش قبر نیست.

 اخیرا علی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ابهامات موجود در پرونده مرحوم عباس کیارستمی گفت: در پرونده پزشکی ایشان من سوال مطرح کردم که چه کسی جواز دفن برای ایشان صادر کرده است؟ وقتی شک و ابهام وجود دارد باید کالبد شکافی صورت می‌گرفت و اگر باز این شکایت‌ها ادامه داشته باشد باید با اجازه دادستان نبش قبر صورت گیرد و کالبد شکافی شود.

 
آنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv