امكانات و قیمت اتاق در هتل كریس رونالدو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۳۲۸۴
تاریخ انتشار: 2016 July 17    -    ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

كریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) حالا با خیال راحت‌تری می‌تواند سری به مجموعه هتل‌های تازه‌‌اش بزند‌‌؛ او كه تا همین هفته پیش درگیر رقابت‌های یورو 2016 بود، حالا وقت آزاد بیشتری دارد و می‌تواند راحت برای بازگشایی دیگر شعب هتلش در مراكز مختلف برنامه‌ریزی كند.

در جریان رقابت‌های یورو 2016 بود كه خبر رسید اولین شعبه از مجموعه شعب هتل‌های كریس رونالدو در شهر فونچال در منطقه مادئیرای پرتغال، زادگاه كریس رونمایی شده است‌‌؛ البته معنی رونمایی با افتتاح رسمی متفاوت بود و این شعبه بالاخره چند روز پیش رسماً افتتاح شد.

هتل فونچال

رونالدو ستاره رئال‌مادرید(Real Madrid) همكاری‌‌اش در زمینه هتلداری را با گروه پستانا شروع كرده و به سرعت رو به جلو می‌رود. هتل پستانا CR7 فونچال، اولین شعبه از هتل‌هایی است كه قرار است با نام این مهاجم پرتغالی در سراسر دنیا شروع به كار كند و شعبه‌های بعدی این هتل هم در شهرهای لیسبون، مادرید و نیویورك خواهد بود. هتل فونچال در مركز میدان دریا در شهر فونچال احداث شده و در نزدیكی این مجموعه، مجسمه برنزی كریس و موزه او هم قرار دارد.

امكانات هتل كریس رونالدو

این هتل ویژگی خاصی دارد و در آن از استایل هنر معاصر استفاده شده است. ضمن اینكه تمام امكانات برای اینكه مهمانان این هتل از لحاظ تكنولوژی احساس راحتی كنند هم در نظر گرفته شده است. این هتل به سیستم so-me-mo (سوشیال مدیا موبایل) متصل است و با اتصال به یك شبكه فوق‌‌‌العاده قوی وای فای، مهمانان را از این لحاظ بی‌نیاز می‌كند. ضمن اینكه استفاده از اینترنت در تمام مدت حضور آنها در این هتل داخل و خارج از این هتل رایگان است.

این هتل 48 اتاق دارد و مجهز به یك سوئیت ویژه به اسم CR7 است‌‌؛ استخری روی سقف این هتل تعبیه شده و تراس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند كه مناظر زیبایی شهر فونچال و البته دریا به خوبی دیده شود. البته ظاهراً بهترین منظره شهر برای بخش رستوران و كافه این هتل در نظر گرفته شده كه می‌توان مجموعه بی‌نظیری از منظره‌های مختلف را در آنجا دید.

جالب اینجاست كه نامی كه برای این بخش در نظر گرفته شده، اصطلاحی فوتبالی به نام «آفساید» است. البته كریس برای هتلش فراموش نكرده كه سالن ورزشی مجزا و سونای فوق‌‌‌العاده‌ای هم در نظر بگیرد. با این حال موردی كه همچنان درباره هتل‌ها در اولویت است، قیمت یك شب اقامت در هتل است‌‌؛ این قیمت برای هتل CR7 فونچال از شبی 180 یورو، معادل تقریبی 700 هزار تومان شروع می‌شود. طبیعی است كه این قیمت كف قیمت اتاق‌های هتل رونالدو در فونچال است چون قیمت عمده اتاق‌های این هتل برای هر شب 225 یورو برآورد شده است و تا 400 یورو هم بالا می‌رود.

هتل لیسبون رونالدو

نكته مهم دیگری درباره گروه هتلداری كه رونالدو با آنها همكاری می‌كند، راه‌اندازی زودتر از موعد هتل لیسبون كریس رونالدو است‌‌. از قبل عنوان شده بود كه هتل‌های رونالدو در لیسبون در پاییز افتتاح می‌شود ولی این هتل‌ها زودتر از موعد آماده شده و از همین حالا این امكان وجود دارد كه اتاق‌های این هتل مجلل هم رزرو شود.

هتل رونالدو در مركز شهر لیسبون واقع شده و به همان امكانات هتل فونچال رونالدو مجهز است با این تفاوت كه تقریباً دو برابر آن هتل اتاق دارد‌‌؛ هتل لیسبون 82 اتاق به علاوه یك سوئیت مجهز دارد. اگرچه در صفحه اصلی معرفی این هتل قیمتی برای اتاق‌ها عنوان نشده ولی اگر كسی بخواهد اتاقی رزرو كند، مشخص می‌شود كه كف قیمت این اتاق‌ها برای یك شب 250 یورو است و تا 420 یورو هم می‌رسد. البته جالب اینجاست كه قیمت سوئیت CR7 برای این هتل 1250 یورو در نظر گرفته شده‌‌؛ به عبارت ساده‌تر اگر كسی بخواهد سوئیت هتل رونالدو در لیسبون را اجاره كند، باید شبی 5 میلیون تومان كنار بگذارد.

راه‌اندازی در نیویورك و مادرید: به زودی

در همین راستا گروه هتلداری كریس رونالدو وعده داده‌اند كه شعبه‌های دیگر این هتل به زودی در دو شهر بزرگ دیگر افتتاح می‌شود‌‌؛ اولی شهر مادرید اسپانیاست كه كریس با توجه به محبوبیتی كه در این شهر دارد، توانسته به خوبی موقعیت‌یابی كند. شهر دوم البته خارج از اروپاست و این بار نیویورك در آمریكا، یكی دیگر از جاهایی است كه هتل رونالدو در آن افتتاح خواهد شد.

خبرورزشی

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv