حمله مرگبار یک مجرم به سرباز در گرگان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۲۵۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 July 09    -    ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
فرمانده انتظامی گلستان با تایید این خبرگفت: سرباز وظیفه 'امید گرکز' حین تعقیب و گریز بر اثر ضربات چاقوی مجرم در حال فرار جان باخت.

سرهنگ علی اکبر جاویدان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت 3.10 بامداد امروز مامورین ایستگاه پلیس میدان بسیج گرگان (ورودی غرب شهر) حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک فرد مشکوک می شوند که او بلافاصله اقدام به فرار می کند.

وی افزود: فرد مظنون حین فرار پشت یک دکه مخفی می شود و ماموران که شامل یک افسر و یک سرباز بودند از دو جهت به وی نزدیک می شوند ولی این مظنون با استفاده از یک فرصت مناسب از پشت به سرباز حمله کرده و با چاقو به وی ضرباتی وارد می کند و خود با موتور از محل متواری می شود.

وی ادامه داد: با درخواست مامور کادر انتظامی ماموران امدادی سرباز مجروح را به بیمارستان حکیم جرجانی در آن سوی میدان بسیج منتقل می کنند ولی به علت شدت جراحات وارده سرباز وظیفه جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص فرد ضارب گفت: قاتل هم اکنون متواری است و تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری وی ادامه دارد. 

ايرنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
1
10
انقدر مامورهای ما از عواقب شلیک گلوله هراس دارن که حتی وقتی مجرم حمله میکنه هم شلیک نمیکنند . افسر گشت در قبال جان این سرباز باید پاسخگو باشه .
پاسخ ها
رامین
| |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
ضمن عرض تسلیت برای خانواده این شهید محترم ناجا

هرچند این نظر درست است ولی شاید غافلگیر شده باشد چون از پشت و ناجوانمردانه حمله شده است . متاسفانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv