پرتغال در ضربات پنالتي صعود کرد + تصاوير
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۱۷۰۹
تاریخ انتشار: 2016 July 01    -    ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
در آغاز مرحله يک چهارم پاياني اين رقابت ها، تيم‌هاي ملي پرتغال و لهستان در ورزشگاه ولودروم مارسي با قضاوت فليکس بريچ - داور سرشناس آلماني به مصاف هم رفتند که اين بازي 120 دقيقه تلاش - با گلهاي رابرت لواندوفسکي براي لهستان و رناتو سانچز براي پرتغال 1- 1 مساوي شد تا ضربات پنالتي، نخستين تيم صعود کننده به مرحله نيمه نهايي را مشخص کند .
 

تيم هاي پرتغال و لهستان برگزار کننده نخستين بازي مرحله يک چهارم نهايي يورو 2016 در ورزشگاه ولودروم مارسي و به قضاوت فليکس بريچ آلماني بودند.

در دقيقه 2 لواندوفسکي گل نخست بازي را براي لهستان وارد دروازه پرتغال کرد.
رناتو سانچس در دقيقه 33 با يک شوت سرکش بازي را به تساوي کشاند.
نيمه نخست اين ديدار با تساوي يک - يک خاتمه يافت.

اين بازي در پايان 90 دقيقه با نتيجه يک - يک مساوي خاتمه يافت تا دو وقت اضافي 15 دقيقه اي يا ضربات پنالتي تعيين کننده نخستين تيم صعود کننده به نيمه نهايي باشد.
بازي دو تيم در پايان 120 دقيقه با تساوي يک - يک خاتمه يافت و ضربات پنالتي تيم صعود کننده را تعيين کرد که در اين ضربات پرتغالي ها با برتري 5 - 3 به عنوان نخستين تيم به نيمه نهايي صعود کردند؛ حريف پرتغال در بازي جمعه شب تيم هاي ولز و بلژيک مشخص مي شود.
در ضربات پنالتي - پرتغالي ها  5 ضربه خود را به ثمر رساندند اما ياکوب بلاژي کوفکسي با هدر دادن ضربه چهارم ، حکمِ صعود پرتغالي ها را به نيمه نهايي امضا کرد .

آدام ناوالکا سرمربي تيم ملي فوتبال لهستان  پس از اين شکست گفت : واقعا حذف شدن در چنين شرايطي براي ما بسيار سخت است، امشب خيلي رو به جلو بازي کرديم و حتي در مرحله گروهي و ديدار قبلي نيز نشان داديم که لهستان تيم قدرتمندي بوده و خوب فوتبال بازي کرده‌ايم.
فرناندو سانتوس سرمربي تيم ملي پرتغال هم گفت: اتحاد بازيکنان براي رسيدن به هدف واحدي که براي‌ خودشان در نظر گرفته‌اند عالي است.
 
در ضربات پنالتي تنها تيمي برنده خواهد شد که از شخصيت بزرگي برخوردار بوده و براي کسب پيروزي اعتمادبه‌نفس داشته باشد و خونسردانه کارش را انجام دهد.




پرتغال در جمع 4 تيم برتر يورو 2016 قرار گرفت

پرتغال در جمع 4 تيم برتر يورو 2016 قرار گرفت

برنامه ساير ديدارهاي يک چهارم نهايي يورو 2016
اين مرحله از رقابتها امشب هم پيگيري مي شود و از ساعت 23 و 30 دقيقه ولز به مصاف بلژيک مي رود.  در ادامه بازي هاي اين دور،  شنبه،  آلمان با ايتاليا و يکشنبه،  فرانسه با ايسلند ديدار مي کنند . اين دو بازي هم از ساعت 23 و 30 دقيقه آغاز خواهند شد. 
آريا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv