فراخوان «تابناک باتو» برای دوستداران طبیعت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۰۰۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 August 31    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
تصاویری زیبا و خارق العاده از دنیای حلزون ها؛
تابناک باتو از شما مخاطبان عزیز که دغدغه طبیعت دارید، می خواهد تا اگر چنانچه احساس خاص و یا نظری و یا تصویری درباره موجودات و به خصوص حیوانات اطرافتان دارید که فکر می کنید دیگران باید بدانند، می توانید برای ما به نشانیbato@tabnak.ir ارسال کنید و یا در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید
فراخوان حلزون+++++++++++++++++++ حلزون یا لیسَک نوعی نرم تن است و در ردیف شکم پایان قرار دارد. لاک حلزون تمام دنیای اوست، هرجا که می رود آن را هم با خود می برد. وقت باران چترش می شود و هنگام احساس خطر جان پناهش. وقتی روی چمن ها قدم می گذارید، شاید صدای خِرِچ خروچ ملایمی را زیر پاهایتان احساس کنید؛ این صدای پایان یک حلزون است که احتمالا ناخواسته آن را زیر پاهایتان له کرده اید؛ مرگ و زندگی یک حلزون برای بسیاری از ما یکسان است.

اینک تابناک باتو قصد دارد با تصاویر زیر دریچه جدیدی پیش روی دیدگان پر مهر شما بگشاید و شما را به دنیای بزرگ و شگفت آور این موجودات کوچک ببرد.

«فراخوان تابناک باتو برای دوستداران طبیعت»


همه از سوسک ها فراری اند، هیچ کس به فکر غذای کلاغ ها نیست، هیچ کس به لانه مورچه ها که زیر آب غرق می شود نمی اندیشد، در خیابان هیچ کس برای یک گربه ژولیده و کثیف که با دوچرخه ای تصادف کرده و ملتمسانه در انتظار کمک است نمی ایستد، زیرا این موجودات از سوی بسیاری از ما افترای زشتی و ناچیز بودن خورده اند. بیشتر ما آنها را موجوداتی هیولاوار، عجیب، مضحک، منحط، ناقص الخلقه و از ریخت افتاده می دانیم.

تابناک باتو از شما مخاطبان عزیز که دغدغه طبیعت دارید، می خواهد تا اگر چنانچه احساس خاص و یا نظری و یا تصویری درباره موجودات و به خصوص حیوانات اطرافتان دارید که فکر می کنید دیگران باید بدانند، می توانید برای ما به نشانیbato@tabnak.ir ارسال کنید و یا در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید؛ برای نمونه، شاید هر روز روی تراس خانه تان یک «یا کریم» بنشیند وشما برایش دانه بریزید و یا هر شب در گوشه حیاط خانه تان یک گربه مرموزانه در جستجوی غذا بگردد و شما در میان مخالفت های اعضای خانواده، سهمی از غذایتان را به او اختصاص دهید.

شاید روزی به حیوانی ظلم کرده باشید و هر شب بر اثر عذاب وجدان کابوسش را دیده باشید.  می توانید عکس آن گربه و یا پرنده و یا شرح آن ظلم وکابوس و پشیمانی را برای ما ارسال کنید و درباره آن صحبت کنید.

همچنین اگر بتوانید با یک تصویر، یک جمله و یا یک خاطره نگاه حتی یک نفر را به حیوانات و حشرات تغییر دهید کار بزرگ و قابل ستایشی را در حق طبیعت انجام داده اید و این گونه شاید بتوانیم قدمی هر چند کوچک برای حفظ طبیعت برداریم و به بی رحمی های احتمالی در مواجهه با حیوانات و حشرات پایان دهیم و تعادل از دست رفته را در حد توانمان به آن بازگردانیم.
نکته: حیوانات خانگی گرانقیمت از دایره بحث ما خارج اند.
 
هم اکنون شما همراهان باتو را به تماشای تصاویری زیبا و خارق العاده از دنیای حلزون ها دعوت می کنیم.
 
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
10
سلام.67 سالمه از کودکی عاشقخدمت به حیوانات هستم البته حیوانات ازاد نه توقفس.تاحالا تعدادی زیادی سگ .وگربه وکلاغ. گنجشک زخمی را مداوا کردم.کارگرم بیکار بسختی سفره مونو تامین میکنم.اما سر سفره گوشت ومرغ خوارکمو برا حیوانات نگه میدارم از گلوم پایین نمیرهپسرم هم همینطور.متشکرم.ممنونم که بفکرطبیعت هستین.اجر شما باخدا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
6
آفرین آقای حسین مسافر . روح مهربانی دارید . خدا نگهدارت باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv