غول‌های فن‌آوری و مد در کنار هم
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۷۲۵۳
تاریخ انتشار: 2016 May 20    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
دو غول عرصه فن‌آوری و مد یعنی شرکت اپل و ووگ نمایشگاهی مشترک برگزار کرده‌اند که نمایشی بسیار زیبا از دیدگاه مشترک دو شرکت است.
غول‌های فن‌آوری و مد در کنار هم
دو غول عرصه فن‌آوری و مد یعنی شرکت اپل و ووگ نمایشگاهی مشترک برگزار کرده‌اند که نمایشی بسیار زیبا از دیدگاه مشترک دو شرکت است. این نمایشگاه که با نام «دست و دستگاه: مد در عصر فنآوری» برگزار شده است حول تم اصلی ترکیب هنر دست انسان و دستگاه در عرصه مد و طراحی آثاری را به نمایش گذاشته است.
اما جدا از این موضوع کلی، نمایشگاه نشان دهنده تمایل این دو برند بزرگ در ترکیب قدرت تاثیرگذاری با هدف رسیدن به چیزی است که از داشته‌های کنونی هرکدام از آنها به تنهایی بالاتر باشد.
نشریه آنلاین ورج در گزارشی درباره این نمایشگاه مشترک می‌نویسد: «این نمایشگاه آشکارا مانند ساختن کلیسایی از مد متعالی در موزه شهری هنر است. در این مجموعه زیبا در کنار آثار هنر قرون وسطی، مجموعه «پرسیوس با سر مدوسا» اثر آنتونیو کانووا و یک کلیسای سفید زیبا اثر استودیوی معماری OMA نیز دیده می‌شود.»
در داخل این کلیسای کوچک نمونه‌هایی از زیباترین لباس‌های طراحی و تهیه شده با دست، لیزر یا پرینت سه بعدی به نمایش گذاشته است. برخی از این لباس‌ها مانند لباس «ولمیرون» متعلق به برند کریستین دیور، چندین دهه قبل ساخته شده‌اند. اما نمونه‌هایی هم هستند که سال گذشته برای اولین بار رونمایی شده بودند. اما تمامی این آثار یک مفهوم مشترک را به نمایش می‌گذارند، اینکه فناوری سال‌های طولانی است که الهام بخش و البته کمک دست هنرمندان عرصه مد بوده است.
اما نتیجه نهایی، نمایشگاهی بسیار زیبا و فراگیر است. این لباس‌ها آثاری هستند که خارج از این نمایشگاه شاید هرگز نتوان آنها را از نزدیک دید. چه کسی ممکن است در زندگی عادی خود بتواند «لباس شناور» با کنترل از راه دور را ببیند؟ بررسی میزان دقت و کاری که برای تهیه هرکدام از این آثار صرف شده است نشان دهنده اهمیت، تعالی و هنر فوق‌العاده‌ای است که برای شکل‌گیری این آثار هزینه شده است.
 
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv