درمان فوری سردرد شدید تنها در چند دقیقه!
کد خبر: ۳۲۱۳۹۷
تاریخ انتشار: 2024 August 13    -    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

درمان فوری سردرد شدید تنها در چند دقیقه!

عده‌ای همواره این سوال را دارند که چگونه سردرد را خوب کنیم در پاسخ می‌توان گفت که اگردلیل زمینه‌ای خاصی نداشته باشد، می‌توان از این روش هم برای درمان سریع سردرد استفاده کرد.
عده‌ای همواره این سوال را دارند که چگونه سردرد را خوب کنیم در پاسخ می‌توان گفت که اگردلیل زمینه‌ای خاصی نداشته باشد، می‌توان از این روش هم برای درمان سریع سردرد استفاده کرد. این نقاط در دو طرف سوراخ بینی و بالای لب‌ها موازی با چشم‌ها قرار دارند. ماساژ آن به باز شدن سینوس‌ها، رفع سردرد و درد دندان و حتی کاهش استرس کمک می‌کند.
 
برای رفع سردرد چه کنیم؟ برای درمان سریع سردرد همیشه هم لازم نیست به سراغ انواع قرص‌ها بروید راهای بهتری هم برای اینکار وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
 
اگر دوست ندارید برای یک سردرد از انواع مسکن‌ها استفاده کنید روش‌های دیگر درمان سردرد در خانه را هم می‌توانید امتحان کنید.
 
به چه روش‌هایی درمان سردرد در خانه امکان‌پذیر است
 
سردرد یکی از شایع‌ترین مشکلاتی هست که اکثر افراد ممکن است برخی مواقع با آن روبه‌رو شوند؛ اما نوع سردرد هم بسیار مهم است اگر نوع آن تشخیص داده شود بهتر می‌توانید به درمان آنی سردرد کمک کنید. سردردهای ناشی از استرس، عصبی، سردردهای مزمن روزانه، میگرن و بسیاری دیگر از جمله مهمترین انواع سردردها محسوب می‌شوند. روش‌های زیادی هست که می‌توان برای درمان سریع سردرد در خانه بکار برد، برای مثال ممکن است برخی مواقع کمی خوابیدن سردرد را خوب کند خصوصاً سردردی که ناشی از استرس باشد؛ اما خوب شدن سردرد بون قرص آن هم در حداقل زمان ممکن همان چیزیست که خیلی از افراد به دنبال آن هستند در ادامه به این روش‌ها اشاره خواهیم کرد…
 
همچنین برای خوب شدن سر درد هم می‌توانید به این توصیه‌ها هم عمل کنید:
 
در مصرف کافئین زیاده روی نکنید.
 
آب زیاد بنوشید.
 
سعی کنید زمانی بخوابید که محیط کاملا آرام باشد و زمانی که سردرد دارید در محیطی تاریک بخوابید
 
کمپرس آب سرد هم در مواردی می‌تواند به درمان سردرد کمک زیادی کند خصوصا اگر در معرض هوای گرم قرار داشته‌اید.
 
تمرینات تنفسی هم در خوب شدن سریع سردرد موثر است.

فرارو

آخرین اخبار