حضور متفاوت تام کروز در اختتامیه المپیک ۲۰۲۴
کد خبر: ۳۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار: 2024 August 05    -    ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

حضور متفاوت تام کروز در اختتامیه المپیک ۲۰۲۴

تام کروز در مراسم اختتامیه المپیک پاریس یک بدلکاری اجرا خواهد داشت. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که کروز با پرچم رسمی المپیک در ورزشگاه استاد دو فرانس فرود خواهد آمد.

«تابناک با تو» - تام کروز در مراسم اختتامیه المپیک پاریس یک بدلکاری اجرا خواهد داشت. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که کروز با پرچم رسمی المپیک در ورزشگاه استاد دو فرانس فرود خواهد آمد.

حضور متفاوت تام کروز در اختتامیه المپیک ۲۰۲۴

تصاویر تلویزیونی سپس به ویدیویی از پیش ضبط شده کات می‌دهند که بازیگر «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) را در یک هواپیما و در حال پرواز از پاریس به مقصد لس‌آنجلس که المپیک تابستانی بعدی را برگزار می‌کند نشان می‌دهد. او در این که مارس گذشته فیلمبرداری شده در کنار نشان «هالیوود» فرود می‌آید. تصاویر کروز در کنار نشان «هالیوود» منتشر شده اما ویدیویی از پرواز محرمانه او در حال حاضر در دست نیست.

در گزارش «تی‌ام‌زی» آمده است که فرود در ورزشگاه استاد دو فرانس بسیار پیچیده است و کروز ممکن است از بدلکار استفاده کند. اما پیشنهاد اجرای این حرکات را کروز به کمیته بین‌المللی المپیک ارائه داده است. کروز در المپیک سال ۲۰۰۴ مشارکت و مشعل این مسابقات را حمل کرده بود.

مراسم اختتامیه المپیک پاریس ۱۱ اوت برگزار خواهد شد.

30نما

آخرین اخبار