ماجرای کشف جسد مثله شده در گاری زباله
کد خبر: ۳۱۸۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 July 13    -    ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

ماجرای کشف جسد مثله شده در گاری زباله

 بعداز ظهر روزگذشته راز یک جنایت هولناک هنگامی در شهرک مهرگان مشهد فاش شد که کارگران شهرداری با بقایای جسد یک انسان درون پلاستیک های مشکی زباله روبه رو شدند.
 بعداز ظهر روزگذشته راز یک جنایت هولناک هنگامی در شهرک مهرگان مشهد فاش شد که کارگران شهرداری با بقایای جسد یک انسان درون پلاستیک های مشکی زباله روبه رو شدند.
 
ماجرای کشف جسد مثله شده در گاری زباله
 
 حدود ساعت 13 بعدازظهر روز گذشته،کارگران شهرداری در حالی که گاری زباله را درون کامیون تخلیه می کردند ناگهان پای انسانی را دیدند که از داخل یکی از پلاستیک های مشکی زباله بیرون زده بود. یکی از کارگران وحشت زده و هراسان،کیسه پلاستیک را گشود و با صحنه دلخراشی روبه رو شد. برخی دیگر از اعضای قطعه قطعه شده یک انسان درون پلاستیک های مشکی وجود داشت بنابراین آن ها بلافاصله مراتب را به نیروهای انتظامی اطلاع دادند و بدین ترتیب خودروهای پلیس آژیرکشان وارد شهرک مهرگان شدند و عوامل انتظامی با حفظ صحنه کشف جسد، ماجرا را برای قاضی ویژه قتل عمد تشریح کردند.
 
طولی نکشید که قاضی «محمود عارفی راد»به همراه گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی نیز در خیابان مهرالرضا(ع)30حضور یافت و به تحقیق در این باره پرداخت. با توجه به این که احتمال می رفت برخی از اعضای مثله شده جسد،درون زباله های کامیون تخلیه شده بود و به خاطر رعایت نکات ایمنی،کامیون حمل زباله به داخل کلانتری شهرک مهرگان انتقال یافت و مورد واکاوی دقیق قرارگرفت. بقایای جسد که مربوط به مرد جوان سفید پوست بود،در کنار یکدیگر گذاشته شدند و این گونه بررسی های تخصصی برای رازگشایی از این جنایت هولناک آغاز شد. جسد مربوط به جوانی حدود20ساله تا 35 ساله بود که با شیئی تیز و برنده قطعه قطعه شده و داخل کیسه های پلاستیکی قرارگرفته بود.
 
تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت وحشتناک در حالی با دستورات محرمانه قاضی «عارفی راد»آغاز شد که گروهی از افسران کارآزموده دایره قتل عمد آگاهی به سرپرستی سروان آرمین منفرد(افسرپرونده)دامنه رصدهای اطلاعاتی را به فرضیه های گوناگونی گره زده اند.
 
در همین حال سرهنگ مهدی سلطانیان(رئیس پلیس آگاهی مشهد)از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی در این باره دارند با شماره تلفن های110، 21825290،21825267 یا تلفن 09057132062 تماس بگیرند.
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Turkiye
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
0
لازمه که دوربین های مدار بسته در تمام نقاط کشور در تمام کوچه و پس کوچه ها بشتر و بیشتر نصب بشه
آخرین اخبار