ماکت این خودرو گران‌تر از دنا پلاس است!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: 2024 May 27    -    ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
بزرگ‌ترین سازنده ماکت در جهان به نام آمالگام کالکشن از جدیدترین محصول خود یعنی مک لارن سنا رونمایی کرد. رنگ فوق‌العاده زیبا و قیمت قابل‌توجه از ویژگی‌های این ماکت هستند.
امیرمسعود عابدین: بزرگ‌ترین سازنده ماکت در جهان به نام آمالگام کالکشن از جدیدترین محصول خود یعنی مک لارن سنا رونمایی کرد. رنگ فوق‌العاده زیبا و قیمت قابل‌توجه از ویژگی‌های این ماکت هستند.
 
 در ۲۱ می، مک لارن از سنای ویژه‌ای رونمایی کرد که رنگ مخصوصی بر تن داشت. این خودرو که سنا سمپر لیری نام دارد، قصیده‌ای برای اسطوره فرمول ۱، آیرتون سنا است که البته برای فروش نیست؛ اما متخصصان مدل‌سازی در آمالگام تعداد کمی از این مدل را در مقیاس ۱:۸ دارند که می‌توانید خریداری کنید.
 
ماکت این خودرو گران‌تر از دنا پلاس است!
 
این آخرین ساخت ویژه آمالگام است، و همان‌طور که از این شرکت مستقر در بریتانیا انتظار داریم، جزئیات آن باورنکردنی است. ساختن یک ماکت در این مقیاس با قطعات کوچک و با رنگ‌آمیزی خاص Senna Semper به‌طوری‌که شباهت باورنکردنی با مدل واقعی داشته باشد، بسیار سخت و دشوار است.
 
در خودروی فول سایز، این یک پروژه چالش‌برانگیز برای تیم MSO مک لارن بود. آمالگام به روند خود برای بازسازی رنگ در مقیاس کوچک اشاره نمی‌کند، اما برای ماکت سنا ۳۰۰۰ ساعت طول کشید تا همه‌چیز طراحی و تولید شود. مدل واقعی و ماکت هر دو دست‌ساز هستند. جدای از رنگ خاص، یک فضای داخلی با جزئیات دقیق از درهای باز دیده می‌شود. موتور ۴.۰ لیتری V-۸ تویین توربوشارژ از روی درب موتور قابل‌مشاهده است. در پشت لاستیک‌های پیرلی، ترمزهای بزرگ مک لارن قرار دارند.
 
آمالگام در نظر دارد که ۳۰ نمونه از ماکت خود را برای طرفداران و کلکسیونرها بسازد. قیمت ماکت مک لارن سنا برای ایالات‌متحده، ۲۱,۳۸۵ دلار، معادل یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان است.

 

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv