مجسمه مومی کیلیان از خود او امباپه‌تر است
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۲۶۷
تاریخ انتشار: 2024 May 24    -    ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
موزه مادام توسو که مرکز آن در شهر لندن قرار دارد یکی از موزه‌های مشهور و جالب‌توجه جهان است که در آن مجسمه‌های مومی شخصیت‌های معروف دنیا نگهداری می‌شود. موزه مادام توسو در شهر‌های مهمی از دنیا همچون برلین، پاریس، آمستردام و ... نیز ساخته شده و از ملکه الیزابت و نلسون ماندلا گرفته تا آدولف هیتلر و گاندی، مجسمه‌های مومی آن‌ها در این موزه‌ها نگهداری می‌شود.

مجسمه مومی کیلیان از خود او امباپه‌تر است (خبرفوری)

مجسمه مومی کیلیان از خود او امباپه‌تر است (خبرفوری)«تابناک با تو» - تندیس مومی امباپه یکی از بهترین مدل‌هایی است که از فوتبالیست‌ها ساخته شده است.

 

موزه مادام توسو که مرکز آن در شهر لندن قرار دارد یکی از موزه‌های مشهور و جالب‌توجه جهان است که در آن مجسمه‌های مومی شخصیت‌های معروف دنیا نگهداری می‌شود. موزه مادام توسو در شهر‌های مهمی از دنیا همچون برلین، پاریس، آمستردام و ... نیز ساخته شده و از ملکه الیزابت و نلسون ماندلا گرفته تا آدولف هیتلر و گاندی، مجسمه‌های مومی آن‌ها در این موزه‌ها نگهداری می‌شود. تندیس‌های شخصیت‌های هنری مهمی هم نظیر مرلین مونرو، چارلی چاپلین، آنجلینا جولی، آمیتاب باچان و ... نیز در چنین موزه‌ای یافت می‌شوند.

ویژگی خاص تندیس‌های مومی نگهداری شده در موزه مادام توسو واقعیت عجیب آنهاست به گونه‌ای که واقعا در نگاه اول و در حضور خود شخصیت اصلی، تشخیص آن بسیار سخت و دشوار است. حال نوبت به کیلیان ام باپه رسیده تا از مجسمه مومی او در این موزه رونمایی شود. خود ام باپه هم از شباهت عجیب این مجسمه به خودش به وجد آمده و در ادامه می‌توانید واکنش او در کنار تندیس‌اش را مشاهده کنید. ام باپه پس از دیدن این مجسمه گفت: اون بیشتر از من شبیه کیلیان ام باپه است!

منبع: خبرفوری

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
برچسب ها: امباپه‌ ، ورزش ، مجسمه ، مومی
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv