سلبریتی ترکیه در حمایت از فلسطین، به سیم آخر زد
کد خبر: ۳۰۰۴۷۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2023 December 24    -    ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
از آغازین روزهای جنایات جدید صهیونیست‌ها سلبریتی‌ها چهره‌های معروف کشور ترکیه که اغلب در سراسر خاورمیانه از محبوبیت برخوردارند برای فلسطین سنگ تمام گذاشتند و تا توانستند با پست و استوری به نفع آرمان آزادی فلسطین حرکت کردند. 

سلبریتی ترکیه در حمایت از فلسطین، به سیم آخر زداختصاصی «تابناک با تو»؛ از آغازین روزهای جنایات جدید صهیونیست‌ها سلبریتی‌ها چهره‌های معروف کشور ترکیه که اغلب در سراسر خاورمیانه از محبوبیت برخوردارند برای فلسطین سنگ تمام گذاشتند و تا توانستند با پست و استوری به نفع آرمان آزادی فلسطین حرکت کردند. 

سلبریتی ترکیه در حمایت از فلسطین، به سیم آخر زد

 

حدیثه خواننده زن ترکیه‌ای که در مسابقات استعدادیابی ترکیه به عنوان داور نیز فعالیت می‌کرد تصاویری از کشتارهای بی‌رحمانه اسراییل در سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرد و نوشت: «آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد یک جنایت علیه انسانیت است، ساکت نباشید، ترور و اشغال جنایت است، ساکت نباشید، کشتن کودکان جنایت است، ساکت نباشید.»

و چند روز پیش مرادییلدیریم معروف به امیر در سریال شورشی، در اینستاگرام خود استوری پرچم فلسطین را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «فلسطین آزاد».

سنان اکچیل دیگر خواننده ترکیه‌ای نیز در شبکه ایکس، عکس خود را با چفیه‌ی فلسطینی و در کنار پرچم فلسطین منتشر کرد و نوشت: «چند ماه پیش در آمستردام چنین عکسی گرفتم، انگار این روزها را می‌دیدم.»

علی بوراک جیلان، بازیگر سینمای ترکیه در استوری، عکسی قدیمی از خود در اینستاگرامش را با چفیه‌ی فلسطینی منتشر کرد و روی آن نوشت: «اگر نمی‌توانید ظلم را از بین ببرید، حداقل آن را به همه بگویید.. فلسطین».

 گوخان الکان، بازیگر سریال ملکه، نیز در استوری خود، تصویری از کشتار غزه منتشر کرد و گفت: «کسی که می‌کشد تروریست است.» 

فورکان آکسوری بازیگر نقش سلیم در سریال «فریحه» تصویری از پرچم فلسطین را در اینستاگرامش منتشر کرد، و نوشت: «من در کنار فلسطین هستم.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
3
11
مردم ترکیه بسیارباغیرت هستندودرروابطشان به اصول اخلاقی واسلامی پایبندند چه مردان وچه بانوان آنها بدون توجه به پوششان انها بسیارازاینکه مسلمانان موردظلم قرارگیرند آشفته میشوند چه مسلمانان فلسطین‌ باشند چه چچن وچه ایغورها وهرقومی میخواهند باشندپس تعجب ندارد اگرسلبریتی مشهوری سنگ تمام بکذارد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
حالا که به ترکیه رسید غیرت خوب شد
ولی اگر میگفتیم مردم ایران باغیرت هستن آلبانی نشین ها سیل منفی رو سرازیر میکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
7
14
خوب چرا از کشور خودت شروع نمیکنی؟ تا اونجا که میدونم نفت اسراییل رو ترکیه تامین میکنه حالا بماند از ارزش قراردادهای نظامیشون. کلا ترکیه جای آدمای دورویه که سردستشون اردوغانه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
کسی از اردوغان منافق چاپلوس متظاهر حرفی نزد مردمش خوبن آیین فرق میفهمی یا بازم بگم
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
5
11
واقعا دمش گرم سیلیبرتی های ما یاد بگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار