جزئیات تیراندازی اخیر به زندان اصفهان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۲۷۶۹
تاریخ انتشار: 2023 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
فرمانده انتظامی ‌دلیجان با اشاره به اینکه مهاجم زندان اصفهان در دام پلیس مرکزی افتاد گفت: عامل تیراندازی به درب زندان اصفهان با اقتدار پلیس دلیجان زمینگیر شد.

فرمانده انتظامی ‌دلیجان با اشاره به اینکه مهاجم زندان اصفهان در دام پلیس مرکزی افتاد گفت: عامل تیراندازی به درب زندان اصفهان با اقتدار پلیس دلیجان زمینگیر شد. سرهنگ مجتبی جمالی با اشاره به دستگیری مهاجم زندان اصفهان در دلیجان اظهار داشت: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی به سمت در اصلی زندان مرکزی اصفهان کرده و سریعاً از محل متواری می‌شوند. وی با اشاره به اینکه براساس بررسی پوکه‌های به جا مانده در محل، مشخص شد در این تیر‌اندازی از سلاح وینچستر و کلاشنیکف استفاده شده است، افزود:‌ با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهرهای دیگر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.  جمالی افزود: ساعاتی بعد یکدستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست مأموران گشت کلانتری ضمن حمله به مأموران با سرعت متواری می‌شود. وی بیان کرد: با اعلام این خبر و احتمال اینکه  خودرو همان خودروی مورد استفاده مهاجمان مسلح متواری است، دستور هوشیاری و دستگیری آنها به همه یگان‌ها ابلاغ شد.

 
 

جمالی افزود: درنهایت راننده خودرو پس از متواری شدن از ایست بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر دلیجان به سمت شهروندان و مأموران تیراندازی می‌کند که با تعقیب و گریز صورت گرفته، مأموران جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیر‌اندازی می کنند و خودرو در خیابان امام دلیجان متوقف می‌شود. وی با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان عنوان کرد: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت می‌کند. جمالی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشنیکف و یک قبضه سلاح وینچستر و ۷۱ فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله‌های استفاده شده از خودرو متهم افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایران

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv